پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت سال نو؛

امید دارم سال نو قرین برترین تحولات معنوی همراه با بهترین مقدرات الهی باشد

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سال نو، برای نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی، سالی پر خیر و برکت را آرزو کرد.
کد خبر: ۴۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷ - 20March 2015

امید دارم سال نو قرین برترین تحولات معنوی همراه با بهترین مقدرات الهی باشد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بهار نماد و جلوه گاه اراده الهی در آفرینش طبیعت است و نوروز، طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن.

نوروز ارمغان بهار است و بهار یادآور تولدی دوباره، سرآغاز شکفتن، روییدن و سبز شدن. هستی زمزمه ای دارد و نیایشی و همه سپاس می گویند او را که دوباره زنده میکند و میآفریند و این پیام نوروز است که همراه با طبیعت دوباره زاده شویم و آفریدگار را به شکرانه این عطیه الهی ستایش کنیم.

برای آنانکه از منظر اعجاز الهی، بهار را آیتی از بهشت میدانند، رستاخیز طبیعت، بشارت رستگاری و عبرت گیری از زندگی است.

در این راستا، شهدا، ایثارگران و خانواده معظم ایشان را حجت بالغه و آیت از خودگذشتگی و ایثار در راه رضای الهی میخوانیم و فخر خدمتگزاری به ایشان را موهبتی بر خود بر میشماریم و برای ادای دین و انجام تکلیف در برابر این بندگان شایسته خدا سعی و تلاشی وافر خواهیم نمود و امیدواریم که در رستاخیز از آستان سخای ربوبی جملگی روزی جانمان گردد.

از تمامی مدیران و کارکنان بنیاد که در سال 1393 با تلاشی بیوقفه و ارزشمند در جهت انجام فعالیتها اقدام نمودند تشکر و قدردانی میکنم.

امیدوارم سال 1394 برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت شهیدپرور ایران، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سالی پر خیر و برکت باشد و ما نیز در بنیاد بتوانیم با کمک همه دوستان اقدامات درخور توجهی داشته باشیم.

در خاتمه امید دارم سال نو قرین برترین تحولات معنوی و همراه با بهترین مقدرات الهی باشد و از فیض عرض ارادت و ذکر فضیلت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و عنایت توجهات حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیتالله العظمی خامنهای (مدظله العالی) بر ما عنایت شود.

«سیدمحمد علی شهیدی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها