حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی:

مهم‌ترین ویژگی بسیجی ولایت‌مداری است

مسئول طرح صالحین سپاه شهرستان نور در همایش منتظران موعود در جمع بسیجیان این شهرستان، گفت: در دایرة‌المعارف بسیج، هر کسی که حول محور ولایت حرکت می‌کند،بسیجی است.
کد خبر: ۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶ - 24November 2013

مهم‌ترین ویژگی بسیجی ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، حجتالاسلام سید مهدی موسوی با تأکید بر اینکه ملاک شناخت یک بسیجی ولایتمداری و ولایتپذیری اوست، خاطرنشان کرد بسیجی کسی است که گوشش به فرمان ولایت، چشمانش به لبان رهبری و در یک کلام همراه رهبری است و نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر از ایشان قدم برنمی دارد.

مسئول طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان نور با اشاره به روایت "کلید ورود به عبادات، ولایت است" از بیانات امام باقر(ع)، گفت: بسیج نهادی مخلص و سرباز راستین ولایت است که در طول عمر 34 ساله انقلاب اسلامی منشاء خدمات ارزشمند برای نظام اسلامی بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه اگر ما توانستیم در طول هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن بایستیم به دلیل وجود ولایت بود، خاطرنشان کرد: شرط اتحاد و و وحدت وجود ولیفقیه است و این از افتخارات ماست.

موسوی اظهار داشت: اینکه قرآن با اشاره به اینکه "ای انسانهای مومن مواظب مرزها باشید" مراد مرزهای اعتقادی است تا انحراف ایجاد نکنند.

مسئول طرح صالحین سپاه ناحیه شهرستان نور گفت: بسیج بهعنوان یکی از نهادهای برخواسته از بطن انقلاب اسلامی و این نهاد همیشه و همه جا حافظ آرمانها و دستاوردهای نظام اسلامی بوده و با حضور خود در تمام صحنههای انقلاب از مأموریتهای محوله موفق و سربلند از میدان بیرون آمده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار