سردار کاظمینی:

امام راحل با تشکیل "بسیج" انقلاب را بیمه کرد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: از اول انقلاب تا به امروز هرجا که بسیج حضور داشته است جز موفقیت و سربلندی چیزی ندیده‌ایم.
کد خبر: ۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸ - 21November 2013

امام راحل با تشکیل

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم تجدید پیمان بسیجیان نواحی، حوزهها و پایگاههای تهران بزرگ، صبح امروز پنجشنبه30 آبان با حضور سردار "محسن کاظمینی" فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)، سردار ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه تهران، حجتالاسلام گواهی نماینده ولیفقیه در سپاه تهران و فرماندهان و بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج برگزار شد.

سردار کاظمینی، فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بهترین روشی که برای مذاکرات وجود دارد این است که ما از حقوق حقه خود دفاع و از آرمانهای امام (ره) عقبنشینی نکنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این بار به توافقات خوبی برسیم، افزود: انرژی هستهای حق مسلم ماست و دشمنان به این موضوع پی بردهاند.

فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ با اشاره به تاثیرات قدرت بسیجیان در مذاکرات خاطرنشان کرد: اساسآ نظام ما به پشتوانه قدرت بسیج، مظهر اقتدار، صلابت و آرامش بوده و این همواره ادامه دارد.

سردار کاظمینی بیان کرد: بدانید تا بسیج وجود دارد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران رو به روز بیشتر میشود.

وی افزود: از اول انقلاب تا به امروز هرجا که بسیج حضور داشته است جز موفقیت و سربلندی چیزی ندیدهایم.

فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه بسیج یک شجره طیبه است و نعمتی بزرگ برای ملت ما محسوب میشود، اظهار داشت: امام راحل با تشکیل بسیج، انقلاب را بیمه کرد.

سردار کاظمینی تاکید کرد: ما همواره باید بدانیم امام خمینی(ره) آرمانهای بلندی برای انقلاب داشتند که این آرمانها با حضور بسیج در صحنههای مختلف عملی میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار