سردار پاکپور:

بسیج الگویی کارآمد برای جوامع مستقل و حق‌طلب است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: بسیج به مثابه الگویی کارآمد در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه دفاعی، فراروی جوامع مستقل و حق طلب قرار دارد.
کد خبر: ۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸ - 27November 2013

بسیج الگویی کارآمد برای جوامع مستقل و حق‌طلب است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "محمد پاکپور" فرمانده نیروی زمینی سپاه با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسیج یادگار امام خمینی(ره) و شجره طیبهای است که در گلزار انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و روز به روز تنومندتر وریشهدار تر شده است و اخلاص و ایمان توام با حضور آگاهانه و شجاعانه بسیجیان در صحنههای گوناگون ایثار و ازخودگذشتگی، این نهاد مقدس را به مثابه الگویی کارآمد در عرصههای مختلف به ویژه در عرصه دفاعی فرا روی جوامع مستقل و حق طلب قرار داده است.
 
حماسهآفرینیهای دریادلان بسیج طی 8 سال حماسه دفاع مقدس و مجاهدت خستگیناپذیر آنان در دوران بازسازی و درخشش در فتح قلههای علم و معرفت شاهدی بر این مدعاست.
 
اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم رزمندگان نیروی زمینی سپاه هفته گرامی بسیج را به همه بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال توفیق روزافزونشان را در راه خدمت به اسلام و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت مینمایم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار