حجت الاسلام و المسلمین شهیدی:

بسیج نباید سیاسی شود بلکه باید فوق سیاسی باشد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سبب به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ایران شد و این موضوع موجب افق خیلی روشنی برای ما خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹ - 26November 2013

بسیج نباید سیاسی شود بلکه باید فوق سیاسی باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: خانواده شهدای هسته ای با حضور در مراسم استقبال تیم مذاکره کننده از زحمات این تیم تشکر کردند

بسیج نباید سیاسی شود بلکه باید فوق سیاسی باشد

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و با تاکید بر اینکه بسیج نباید سیاسی شود بلکه باید فوق سیاسی باشد، گفت: همه مدیران ما باید به مقوله بسیج حساس باشند و بسیج بنیاد تا کنون خوب عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید از نتایج  مذاکرات هسته ای انجام شده  ابراز خرسندی کرد و افزود: با اختیاراتی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده واگذار فرمودند؛ دولت به این موفقیت دست پیدا کرد و انصافا تلاش زیادی شد.

هدایت رهبری سبب به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ایران شد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیروزی این مذاکرات را به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ایران عنوان کرد و گفت:  هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و مقاومت چشمگیر مردم در این مقوله نقش آفرینی کرده است و این موضوع موجب افق خیلی روشنی برای ما خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به استقبال پرشور مردم، ملت ایران را قدردان خدمتگزاران خود برشمرد و گفت: خانواده شهدای هسته ای نیز با حضور در مراسم استقبال تیم مذاکره کننده از زحمات آنها تشکر کردند.

وی با ابراز امیدواری در خصوص بهبود مسائل فرهنگی و اقتصادی جامعه اظهار کرد: ان شاء الله با برنامه ریزی که پیش آمده و مذاکرات انجام شده به اهداف انقلاب خواهیم رسید.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در ادامه این نشست با تشکر از زحمات مزجی و آرزوی موفقیت برای وی سردار انصاری را با حفظ سمت موقتا به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی کرد.

همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سی و سومین جلسه شورای معاونین ضمن معرفی محمد اسفندیاری سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد از همه معاونان و مدیران خواستار همکاری لازم به منظور انعکاس اخبار و تنویر افکار عمومی درباره دیدارها و عملکرد بنیاد به نحو احسن شد.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در این مراسم از حسن خسروآبادی رئیس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد که با پایان ماموریت خود به خاستگاه جهاد بازگشته، تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین موذنی گزارش کاروان حج ویژه جانبازان بنیاد را که در قالب دو کاروان اعزامی صورت گرفته بود، ارائه کرد.

نظر شما
پربیننده ها