امام جمعه کرمان در همایش اقتدار بسیجیان:

ما به غربی‌ها خوش‌بین نیستیم

امام جمعه کرمان با بیان اینکه دشمن از ته دل می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی نباشد، گفت: دشمن از ته دل می‌خواهد که نظام جمهوری اسلامی نباشد ولیکن بسیجی‌ها و ملت قهرمان ما همواره دشمن بی شرم را ذلیل و زبون ساخته‌اند.
کد خبر: ۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸ - 26November 2013

ما به غربی‌ها خوش‌بین نیستیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان روز سه شنبه در همایش اقتدار بسیجیان در مصلای بزرگ کرمان، آشنایی با فرهنگ بسیجی را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد:اگر این فرهنگ را درک نکنیم ولو آنکه عنوان بسیجی داشته باشیم؛ کارساز نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان، خاطر نشان کرد: بسیجی یعنی آدم مومن و ایثارگری که در همهی صحنهها و عرصههای گروهی حضور خواهد داشت و برای حفظ اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزشهای انقلاب جانش را نثار کند.

وی در ادامه افزود: در دوران 34 سالهی عمر جمهوری اسلامی، برادران عزیز بسیجی و فرزندان شریف ملت ایران امتحان خود را در زمینههای مختلف به خوبی پس دادهاند.

آیت الله سید یحیی جعفری به دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این دوران برادران بسیجی، ارتشی و سپاهی کشور را از خطر حتمی نجات دادند.

وی داشتن ایمان به خدا و فداکاری و ایثار را لازمهی یک بسیجی دانست و افزود: همهی ما بسیجیان را به عنوان نیروهای ایثارگر جامعه میشناسیم که اگر اسلام و انقلاب به خطر بیفتند، آنها با فداکاری به نثار جان اقدام میکنند.

آیت الله جعفری اضافه کرد: دشمن از ته دل میخواهد که نظام جمهوری اسلامی نباشد ولیکن بسیجیها و ملت قهرمان ما همواره دشمن بی شرم را ذلیل و زبون ساختهاند.

امام جمعه کرمان دیگر ویژگیهای بسیج را دارا بودن بصیرت و درک صحیح و همچنین استقامت برشمرد و افزود:باید تلاش کنیم در مکتب اهل بیت(ع) به کسب مکارم اخلاق نائل شویم.

آیت الله جعفری تصریح کرد: ملت ایران دشمنان بسیاری دارد که در راس همهی آنها رژیم پلید صهیونیستی قرار گرفته است و لابیهای این رژیم شامل امریکا و اروپا تمام تلاش خود را صرف دشمنی با نظام جمهوری اسلامی می کنند.

وی افزود: به فضل الهی و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت روز به روز بر اقتدار و شوکت این ملت و نظام افزوده میشود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به بحث مذاکرات هستهای گفت: این روزها تفسیرها و تحلیلهای مختلفی از توافقنامه ژنو ارائه میشود که باید صبر کنیم؛ ما خیلی به غربیها حسن ظن نداریم و خوشبین نیستیم ولی با تدابیری که دولت محترم و مسئولین اتخاذ نمودهاند انشاالله ظرف شش ماه آینده به نتیجه مطلوب نائل شویم.

در ابتدای این همایش نیز سردار روح الله نوری فرمانده سپاه ثارالله گفت: بسیجیان فرزندان عزیز اسلام و امام هستند که طی بیش از سی سال گذشته بی نام و نشان در جای جای کشور با  کمترین توقع خدمت کردهاند.

وی افزود: بسیجیان در فراز و نشیبهای انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات نرم و سخت دشمن ایستادگی کرده و در برابر جهانخواران، چپاولگران، زورگویان و غارتگران به دفاع از اسلام و نظام و ارزشهای دینی برخاستهاند.

سردار نوری در بخش دیگری از سخنان خود، بسیجیان را نیروهای مخلصی برشمرد که بی منت و گمنام در همهی زمینهها و مسئولیتها خدمت کرده و میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار