معاون امام جمعه اهل سنت مسجدالنبی(ص) بجنورد:

باید با همدلی بیشتری در راستای پیشرفت کشور به وظایف و تکالیف خود عمل کنیم

آخوند سرفراز گفت: باید با همدلی و وفاق بیشتری در راستای پیشرفت کشور به وظایف و تکالیف خود جامه عمل بپوشانیم.
کد خبر: ۶۶۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ - 25May 2024

شهادت رئیس جمهور عزیزمان را به مام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، آخوند «عبدالغفور سرفراز» معاون امام جمعه اهل سنت مسجدالنبی(ص) بجنورد در نماز جمعه ۴ خرداد ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، اظهار داشت: روز‌های گذشته طی سانحه بالگرد، رئیس جمهور عزیزمان را از دست دادیم که به همراهشان وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار و سرتیم حفاظت ریاست جمهوری و دیگر عزیزان به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اعلام عزای عمومی در کشور‌های متعدد تصریح کرد: در بدو امر جامعه اهل سنت خراسان شمالی این حادثه غم انگیز را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تسلیت عرض می‌کنیم. شهادت ریاست جمهوری اگرچه بسیار تلخ و ملال‌آور است، اما با تدابیر مقام معظم رهبری و هم‌پوشانی قوای مقننه و قضاییه و مردم همیشه در صحنه به مسیر پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام برمی‌داریم.

آخوند سرفراز با تأکید بر اینکه در فضای مجازی و ماهواره‌ها شایعات و دروغ‌هایی توسط دشمنان نظام در خصوص این سانحه مطرح شده است، گفت: ما نباید به این اخبار کذب توجه کنیم و باید همانطوری که رهبر مسلمین فرمودند وحدت داشته و با همدلی و وفاق بیشتری در راستای پیشرفت کشور به وظایف و تکالیف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی متذکر شد: با توکل به خدای متعال در روز هشتم تیرماه حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری داشته و شخصیتی همچون شهید آیت‌الله رئیسی را برای کشورمان انتخاب خواهیم کرد و باید مطیع الله تعالی و رسول خدا و اولی الامر یعنی رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها