مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

شهید رئیسی از جنس مردم و برای مردم بود

صادقی گفت: شهید رئیسی از جنس مردم و برای مردم بود و در این مدتی که رئیس جمهور بود با دل و جان به مردم خدمت کرد.
کد خبر: ۶۶۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ - 25May 2024

پایگاه فرهنگی شهید گمنام آغاز به کار کردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (شنبه) «تقی صادقی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در مراسمی از طرح پایگاه فرهنگی شهید گمنام و طرح‌های قرارگاه شهید آوینی رونمایی کرد و اظهار داشت: شهید رئیسی از جنس مردم و برای مردم بود و در این مدتی که رئیس جمهور بود با دل و جان به مردم خدمت کرد. همانطور که ما راه شهیدان را ادامه می‌دهیم باید راه رئیس جمهور مردمی را هم ادامه دهیم و راه و روش ایشان را نقشه راه بدانیم.

صادقی در مراسم آغاز به کار پایگاه شهید گمنام گفت: در طرح پایگاه شهید گمنام، ده کانون تخصصی دفاع مقدس در قالب کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نسبت به جمع‌آوری و ثبت تاریخ شفاهی استان در حوزه دفاع مقدس اقدام و در قالب کتاب برای سنین مختلف چاپ و منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری شب‌های خاطرات دفاع مقدس که در این طرح، تصریح کرد: پس از ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس، شب‌های شعر و خاطرات در تمام شهر‌های استان توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس در راستای نهادینه‌سازی، توسعه، تعمیق و گسترش فرهنگ دفاع مقدس برگزار خواهد شد. در این مراسم ابلاغ 10 مدیر کانون تخصصی نیز توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا شد.

در پایان این مراسم مسئولان و هنرمندان با حضور بر مزار شهید گمنام با آرمان‌های امام (ره) و شهدای دفاع مقدس تحدید میثاق و یاد شهدای سوم خرداد را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها