معاون اداره کل‌ حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

رمز آزادسازی خرمشهر اعتقاد به خدا است

سرهنگ «حسن‌زاده» گفت: رمز آزاد‌سازی خرمشهر استقامت، ولایتمداری و ایمان و اعتقاد به خدا بود.
کد خبر: ۶۶۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ - 25May 2024

رمز آزاد سازی خرمشهر اعتقاد به خدا استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ «قاسم حسن زاده» معاون اداره‌کل‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در مراسم بزرگداشت آزاد سازی سوم خرداد که در تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان اظهار داشت: این داغ سنگینی است چون منش و رفتار این بزرگوار از نزدیک دیده و شیفته آن شده بودم.

وی با اشاره به اهمیت آزاد سازی خرمشهر افزود: دشمنان آمده بودند که بمانند و فتح خرمشهر برای آنها مهم بود.

حسن زاده عنوان کرد: که مادر عملیات بیت‌المقدس معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی رابه نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر دادیم این خود یکی از بزرگترین دستاوردهای این عملیات بوده است دستاورد دوم این عملیات اتحاد نیروهای مسلح و مردم وقدرت رهبری حضرت امام خمینی ره می‌باشد که دشمنان انقلاب هم در برابر این مدیریت سر تعظیم فرود آوردند و رمز آزادسازی خرمشهر استقامت، ولایتمداری و ایمان به خدا بود

این مسئول اضافه کرد: تا قبل از عملیات وعده صادق خیلی‌ها جرأت و جسارت نمی‌کردند چیزی به این رژیم صهیونیستی بگویند ولی امروز دنیا در مقابل آنها ایستاده‌اند و این یک خرمشهر بود.

وی یادآور شد: به فرمایش مقام معظم رهبری امروز در ژاپن مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی گفته می‌شود و دیدیم چه کسی زبان دنیا را بلد است.

معاون اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیدالشهدای خدمت با اقتدار در سازمان ملل عکس سردار سلیمانی و قرآن را بالا برد.

وی بیان داشت: اگر قرار است خرمشهرهای دیگر آزاد شود، با وحدت، انسجام، ولایتمداری خود را حفظ کنیم و ما باید پشت سر ولایت حرکت کنیم و مسیر حق بشناسیم.

‌حسن زاده یادآور شد: نام آیت الله رئیسی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها