امام جمعه خاش:

خدمت رسانی به مردم در نزد خدای متعال دارای ارزش بالایی است

حجت الاسلام «دهقان» گفت: خدمت رسانی به مردم در نزد خدای متعال دارای ارزش بالایی بوده و از سفارشات مهم دینی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۶۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 25May 2024

خدمت رسانی به مردم در نزد خدای متعال دارای ارزش بالایی بودهبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت و تجلیل از خدمات خادم ملت و شهید جمهور به ملت بزرگ ایران و مردم سیستان و بلوچستان گفت: خدمت رسانی به مردم در نزد خدای متعال دارای ارزش بالایی بوده و از سفارشات مهم دینی به شمار می رود.

وی با گرامیداشت مناسبت های هفته و بویژه پاسداشت حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سبب اقتدار و عزت کشورمان گردید و در آن دوران دشوار و حساس به برکت خون مطهر شهیدان و پشتیبانی همه جانبه ملت همیشه در صحنه از رزمندگان سپاه و ارتش اسلام حماسه های بزرگ و سترگی مانند سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر خلق و ایران سربلند در انظار جهانی سربلند شد.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش با گرامیداشت یاد و خاطره رییس‌ جمهور محبوب و مردمی ایران گفت: آیت الله رییسی و همراهان او از میان ما و ملت بزرگ ایران رفته اند و جای شان در میان ما خالی است، امیدواری الله متعال درجات آنها را بلند و به خانواده های آنان صبر عنایت کند.

اجرای ویژه برنامه های جانبی پاسداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در حاشیه نماز جمعه خاش شامل میز خدمت جهادی از سوی سپاه شهرستانی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و نیز رزمایش کمک مومنانه و ایستگاه صلواتی از سوی تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها