مرزبانان گلستانی موفق به کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر شدند

معاونت اطلاعات مرزبانی استان گلستان طی یک عملیات مشترک با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان گرگان موفق به دستگیری احدی از قاچاقچیان فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شدند.
کد خبر: ۶۷۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ - 24June 2024

مرزبانان گلستانی موفق به كشف 3 کیلو گرم مواد مخدر شدند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، به منظور تشدید اقدامات کنترلی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، معاونت اطلاعات استان گلستان طی یک عملیات مشترک با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان گرگان موفق به دستگیری احدی از قاچاقچیان فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شدند.

سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرماندهی مرزبانی استان گلستان با اعلام خبرفوق اظهار داشت: ماموران این فرماندهی طی اخبار واصله از منابع و مخبرین و رصد اطلاعاتی، یک نفر از افراد سابقه دار که بصورت حرفه‌ای اقدام به تهیه و پخش مواد مخدر از نوع تریاک می‌کند را شناسایی و موضوع زیر چتر اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی قرار گرفت.

حاتمی خاطرنشان کرد: ماموران این فرماندهی پس از یکسری کار‌های اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، انبار منزل متهم مربوطه را شناسایی و با تعامل و همکاری با عوامل کلانتری ۱۳ شهرستان گرگان به محل مورد نظر اعزام شدند.  

فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: مامورین پس از بازرسی از منزل متهم یاد شده ۳ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی تصریح کرد: نامبرده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی دلالت وپس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ حاتمی تاکید کرد: مرزبانان این فرماندهی، نسبت به وظیفه ذاتی خود که همانا ایجاد امنیت در مرز‌های کشور است کوشا بوده و با تمام توان در برخورد با هرگونه هنجار شکنی و حفظ و پایداری از حریم کشور مراقبت خواهند نمود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار