فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش مطرح کرد؛

پایبندی مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی با حضور گسترده در انتخابات

«سرتیپ دوم عظیمی» گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه خود نقش مهمی در توسعه قدرت و اقتدار ایران اسلامی دارند.
کد خبر: ۶۷۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ - 28June 2024

ولایتمداری و پایبندی مردم به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی با حضور گسترده در انتخابات

به‌ گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش  پس از حضور در پای صندوق اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: نیروی پدافندهوایی در عرصه نظامی به وظیفه ذاتی خود که حراست از مرزهای هوایی کشور است به نحو احسن عمل کرده و امروز هم کارکنان و خانواده های این نیرو با شرکت گسترده در انتخابات به وظیفه سیاسی خود در قبال کشور و ملت عمل خواهند کرد.

سرتیپ دوم عظیمی با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی حضور پرشور مردم در انتخابات مختلف کشور بوده است افزود: شخصیت و هویت متعالی ایران اسلامی در جهان امروز حاصل حضور مردم در صحنه های مختلف و پشتیبانی از جمهوری اسلامی است که همین امر دستاوردهای بزرگی را در عرصه ملی و بین المللی برای کشور به همراه داشته است.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب خاطرنشان کرد: امروز که چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای است بر تک تک واجدین شرایط لازم است با حضور گسترده و مشارکت بالا در انتخابات ولایتمداری و پایبندی خود به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه ارتش در عین بی طرفی در تمامی عرصه های اجتماعی و سیاسی کشور نقش مؤثر و تعیین کننده ای داشته است گفت: ملت نستوه و سرافراز ایران اسلامی با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه خود نقش مهمی را در توسعه قدرت و اقتدار ایران اسلامی ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها