معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

مشارکت گسترده در انتخابات دشمنان را نا‌امید خواهد کرد

امیر سرتیپ «قربانی» گفت: آحاد ملت ایران اسلامی حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانند و قطعاً با مشارکت همگانی خود بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهند کرد.
کد خبر: ۶۷۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ - 26June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از فرماندهان و کارکنان برتر هوانیروز ارتش که با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان و خلبانان و مسئولان این نیرو، با بیان اینکه تک‌تک کارکنان نیرو‌های مسلح، ارتش و به‌ویژه هوانیروز به‌عنوان سربازان امام زمان (عج) هستند، اظهار داشت: قطعاً کسانی که برای انجام مأموریت‌ها و تأمین امنیت در تاریکی شب و در سخت‌ترین شرایط پرواز می‌کنند، سرباز امام زمان (عج) و سرباز ولایت هستند.

مشارکت همگانی در انتخابات دشمنان را نا امید خواهد کرد/ هوانیروز همواره در صف اول آماده جان فشانی است

امیر سرتیپ قربانی با اینکه کارکنان هوانیروز در انجام مأموریت‌های خود عاشقانه عمل می‌کنند، تأکید کرد: حرکت هوانیروز رو به جلو است و قابلیت‌ها و توانایی‌های هوانیروز در حدی است که با وضعیت مناسب و به واسطه نیرو‌های متخصص و با روحیه انقلابی و با تمام توان و خدمات شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش وحدت، همدلی و هم‌افزایی را مهمترین مؤلفه در هوانیروز خواند و خاطرنشان کرد: هوانیروز پیشانی و دست بلند نیروی زمینی و کشور است و هر جا که نیاز به حضور این یگان در مشکلات و بن‌بست‌ها بوده، همواره در صف اول آماده جانفشانی است و این حضور پُرقدرت هوانیروز در همه صحنه‌ها جز با هم‌افزایی، ولایتمداری و ایثارگری‌ها میسر نمی‌شود.

وی با تأکید بر استفاده از تخصص جوانان در پیشبرد اهداف والای کشور افزود: امروز در جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که متحول‌کننده، امنیت‌آفرین و ذخیره‌های آینده نظام خواهند بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اگر امروز در چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اقتدار روی پای خود ایستاده و معادلات دنیا را جابجا کرده‌ایم، به علت هوشمندی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های جوانان است.

امیر قربانی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر در نیروی زمینی ارتش گفت: جشنواره مالک اشتر توانسته قدرت، آمادگی کارکنان و خلبانان هوانیروز برای انجام هر مأموریتی در راه دفاع از کیان ایران اسلامی را به منصه ظهور برساند.

وی در پایان با اشاره به لزوم مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: آحاد ملت ایران اسلامی حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانند و قطعاً با مشارکت گسترده خود بار دیگر دشمنان را ناامید و مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار