در نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور مطرح شد؛

راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی راهیان نور/ تعیین خبرگزاری‌های معین برای پوشش برنامه‌های راهیان نور

جلسه قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور با موضوع گزارش عملکرد راهیان نور جنوب ۱۴۰۲ و برنامه‌های راهیان نور غرب و شمال غرب برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 26June 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور امروز (چهارشنبه) با حضور «جواد رمضان‌نژاد» رئیس بسیج رسانه ملی، سرهنگ پاسدار «روح‌الله محمدحسین‌زاده» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، «عباس اوتادی» و نمایندگان قرارگاه‌های راهیان نور آجا، فراجا و سپاه و بسیج با موضوع گزارش عملکرد راهیان نور جنوب ۱۴۰۲ و برنامه‌های راهیان نور غرب و شمال غرب برگزار شد.

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد

در ابتدای این جلسه عباس اوتادی دبیر قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور کشور ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های این قرارگاه در راهیان نور جنوب و افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب در بازی‌دراز اظهار داشت: مدنظر است که هر کدام از خبرگزاری‌ها معین یکی از یادمان‌ها برای انتشار اخبار فعالیت‌های انجام شده می‌شود.

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد

وی افزود: امسال بیش از ۸۰ برنامه زنده تلویزیونی، بیش از ۵۰ آیتم تولیدی تلویزیونی و ۸۰۰ خبر در خبرگزاری‌های رسمی کشور در راهیان نور جنوب؛ و ۱۰ برنامه زنده و ۱۰ آیتم تولیدی تلویزیونی و بیش از ۱۵۰ خبر مختص افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب در بازی دراز منتشر شد.

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد

در ادامه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روح‌الله محمدحسین‌زاده گفت: قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور در حوزه رسانه بالاترین مرجع تصمیم‌گیری پیرامون راهیان نور است و هر مصوبه‌ای را که این قرارگاه مصوب کند، برای تمامی اجزای راهیان نور واجب‌الاجرا خواهد بود.

وی افزود: در راهیان نور جنوب سال گذشته بیش از ۳۰۰ خادم رسانه‌ای بصورت مستمر فعالیت تخصصی داشتند.

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد

سرهنگ محمدحسین‌زاده در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: مدنظر است تلویزیون اینترنتی راهیان نور در راهیان نور غرب و شمال غرب پایه‌گذاری شود.

در ادامه رمضان‌نژاد رئیس بسیج رسانه ملی درباره حمایت صدا و سیما از راهیان نور گفت: بیشترین حمایت و پای کار آمدن سازمان صدا و سیما در فعالیت‌های فرهنگی در حوزه راهیان نور انجام می‌شود و این سازمان و بسیج رسانه ملی با تمام ظرفیت‌های خود پای کار این عملیات فرهنگی بزرگ می‌آیند.

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد

در پایان نیز دکتر نجفی رئیس ستاد رسانه‌ای شورای عالی فضای مجازی درباره راهیان نور گفت: برند راهیان نور قداست دارد باید آنقدر در این فضا در راه برندسازی درست راهیان نور قدم برداریم تا راهیان نور را تبدیل به یک گفتمان کنیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار