معاون سیاسی استاندار همدان:

توزیع یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه انتخاباتی در سطح استان همدان

«رضانیا» با اشاره به توزیع یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه در سطح استان همدان، گفت: تقریبا ۱۳ هزار رای اولی در استان همدان داریم و واجدین شرایط رای نزدیک به ۱ میلیون و ۴۵۰ هزار نفر هستند.
کد خبر: ۶۷۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵ - 28June 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی استاندار همدان با حضور در ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه را به عنوان همکار خودمان در نظام انتخاباتی محسوب و از زحمات شما تشکر می‌کنیم.

 وی افزود: بعد از شهادت رئیس جمهور کشور در شرایط استثنایی قرار گرفت و به لطف خدا با تلاش همه‌جانبه توانستیم بسترهای انتخابات ریاست جمهوری را فراهم کنیم.

رضانیا تصریح کرد: نظام سیاسی انقلاب اسلامی نشان داد که از استحکام بالایی در دنیا برخوردار است و کارهای انتخاباتی به زیباترین وجه انجام شد، رقابت‌ها جدی بود و همه گروه‌های سیاسی در این عرصه رقابت نماینده داشتند و گرمای انتخابات را در مناظرات دیدیم.

وی عنوان کرد: خداوند را شاکریم به نعمت این نظام مستحکم، مردم رکن رکین در این انقلاب هستند و به برکت قلب تپنده نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه توانستیم اوضاع کشور را از تلاطم نشان دهیم و با تدبیر و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز ساعت ۸ صبح انتخابات در کشور شروع شد و همه عوامل اجرایی و امنیتی تا این لحظه جهت برگزاری انتخابات سالم در حال تلاش هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان یادآور شد: با این حجم از عملیات رسانه‌ای معاندین و بیگانگان که تلاش و برنامه‌ریزی برای بهم زدن امنیت کشور داشتند، با اقتدار امنیتی ما کمترین مسئله را داشتیم و روند اخذ رای به شایستگی انجام شده است.

وی اضافه کرد: ستادهای انتخاباتی هم طبق قانون اجازه فعالیت ندارند و از دیروز صبح شاهد کمترین مسئله به لحاظ تخلف انتخاباتی در استان بودیم.

رضانیا با بیان اینکه احتمال اینکه انتخابات به دور دوم برسد زیاد است، گفت: بنابراین ستاد انتخابات کشور از آمادگی کامل برخوردار است که اگر مرحله دوم شکل گرفت آمادگی کامل را داشته باشد.

وی بیان داشت: امروز حجم زیادی از فعالیت‌های جریان معاند نظام در تلاشند در فضای مجازی سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرند، ایران کشور انتخابات در دنیا هست یعنی اراده و عزم مردم برای ما اولویت است. عزم امامین انقلاب بر این است که مردم تصمیم می گیرند. پس بنابراین در سلامت نظام انتخاباتی کشور کسی نمی‌تواند و اجازه ندارد کوچکترین خدشه ای وارد کند و قانون فصل‌الخطاب همه ما خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه روند مشارکت در کشور و استان نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس روند افزایشی است، گفت: دو مدرک شناسه یا کارت ملی جهت شرکت در انتخابات مورد تایید است و نمایندگان نامزدها در شعب حضور دارند.

وی با تاکید براینکه نظام انتخاباتی ما کاملا نظام مردمی هست و کسی نمی تواند شبه‌ای ایجاد کند، گفت: مردم خیلی آگاه هستند و خوب متوجه می‌شوند شرایط را و انتخاب اصلح را خواهند داشت. 

رضانیا با اشاره به توزیع ۱میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه در سطح استان متذکر شد: تقریبا ۱۳ هزار رای اولی در استان همدان داریم و واجدین شرایط رای‌دهی نزدیک به یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر هستند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار