سردار نقدی مطرح کرد؛

لزوم تشکیل پرونده قضایی برای انگلیس به دلیل کشتار میلیون‌ها ایرانی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به جنایات انگلیس و آمریکا علیه ملت ایران، گفت: باید جبهه‌ای را در حوزه حقوقی به روی دشمن باز کنیم و این کار به دست بسیج حقوق‌دانان در حال انجام است.
کد خبر: ۶۸۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 04August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی و گرامیداشت روز بسیج حقوق‌دانان که صبح امروز در مجتمع ولی عصر (عج) بسیج برگزار شد، با بیان اینکه امروز زمان یک انقلاب بزرگ حقوقی فرارسیده است، اظهار داشت: حاکمیت یک نظام حقوقی غربی آزمایش خود را پس داده است؛ نظامی که در آن کشتن هزاران کودک و انسان‌های بی‌گناه مشروع و قابل قبول است.

سردار نقدی

سردار نقدی ادامه داد نظامی که در آن درست کردن شکنجه‌گاه‌هایی مثل گوانتانامو و ابوغریب مشروع است، نظامی که از منظر او کودتا و محروم کردن یک ملت از آزادی‌های خودشان در ۲۸ مرداد درست و عین دموکراسی است؛ اما حکومتی که ۴۵ سال با مردم است و انتخابات‌های زیادی برگزار کرده، دیکتاتوری است!

معاون فرهنگی سپاه افزود: نظامی که کشتار ۱۴ هزار زن به نظر آن‌ها درست است؛ ولی وقتی یه خانم برای پاره‌ای از توضیحات فراخوانده می‌شود و اتفاقی برای او رخ می‌دهد، همه جهان باید علیه آن متحد شوند!

وی با بیان اینکه امروز باید در میدان حقوقی اتحاد داشته باشیم و این اتحاد در میدان شکل می‌گیرد، گفت: فکر کردیم مطالبه حق در رسانه‌ها و خیابان‌ها کفایت می‌کند؛ این در حالی است که ظالمان علیه مظلومان پرونده‌سازی کرده‌اند و تا امروز بیش از ۵۰۰ پرونده به دلایل واهی علیه ما تشکیل داده‌اند.

سردار نقدی اضافه کرد: نظام ظلم تا آنجایی پیش رفته که پرونده‌هایی را که هیچ ربطی به ایران ندارند، به ایران مرتبط کردند و حتی برای ما به دلیل افسردگی سگ آمریکایی جریمه در نظر گرفتند؛ ولی ما نسبت به ظلم‌هایی که در حق ما روا داشتند، سکوت کردیم و این در حالی است که باید برای آن‌ها پرونده تشکیل می‌دادیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: برای کشتار‌های که در طول انقلاب اسلامی علیه ما انجام شده تا امروز هیچ پرونده‌ای تشکیل نشده است؛ این در حالی است که عوامل اصلی این کشتارها و حامیان آن‌ها آزادانه در حال رفت و آمد به کشورهای مختلف هستند.

وی با بیان اینکه برای جنایات انگلیسی‌ها که باعث مرگ میلیون‌ها ایرانی شدند، چه پرونده‌ای درست کردیم؟ تأکید کرد: ما در عرصه حقوقی و قضایی باید برای این‌ها تشکیل پرونده بدهیم و در بسیج حقوق‌دانان باید با تشکیل پرونده برای این ظالم‌ها، آنان را رسوا کنیم.

سردار نقدی گفت: باید جبهه‌ای را در حوزه حقوقی به روی دشمن باز کنیم و این کار به دست بسیج حقوق‌دانان در حال انجام است؛ همچنانکه دادگاه ۲۸ مرداد را هم در پیش داریم؛ ضمن اینکه پرونده جنایات آمریکا در همه جای کشور موجود است.

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار