مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

اصحاب رسانه، وجدان بیدار و زبان حقیقت‌گوی جامعه‌ هستند

سردار مرادحاجتی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ - 06August 2024

اصحاب رسانه، وجدان بیدار، چشمان بینا و زبان حقیقت‌گوی جامعه‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی روز خبرنگار را به جامعه رسانه ای خوزستان و کشور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

در روزشمار رسمی کشور، هفده مرداد به عنوان روز خبرنگار، گواهی موثقی بر منزلت والای حوزه اطلاع رسانی، خبر و رسانه است. روزی که مبین مجاهدت‌های دلسوزانه اصحاب رسانه و جامعه خبری بر پهنه افکار عمومی و تنویر اذهان همگانی در مسیر همگرایی، امید آفرینی و جهاد تبیین است.

۱۷مرداد، یادآور زحمات و تلاش‌های مجدانه قشری سخت کوش، خستگی ناپذیر و جسور است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر آگاهی بخشی را پذیرا شده و به مدد دانش، خبرگی و فراست، جامعه را در مسیر پویایی، پیشرفت و آبادانی رهنمون می‌سازند.

روز خبرنگار که معتقدم باید به هفته خبرنگار تبدیل شود، روز پاسداشت از مقام شامخ و ارزنده آزاد مردمان و فرهیخته بانوانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشمان بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی‌ها و مشقات این حرفه را به جان می خرند و با ممارست مثال زدنی، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آیندگان می‌گردند.

مجاهدان فرهیخته‌ای که در دل حوادثی تلخ همچون غزه، جان خود را در کف اخلاص گذاشته و علیرغم آگاهی داشتن از فضای موجود و دانستن خطر سگ هاری که همه را گاز می‌گیرد اما باز هم به خاطر انجام رسالت شان دست از روشنگری حقیقت و رسوایی ظالم بر نداشتند و جمعیت عظیمی از آنان نیز در این راه مقدس شهید شدند.

نخبگانی اثربخش که آگاهی افکار عمومی و اعتلای جامعه از اهتمام سازنده آنها اعتبار و ارزش می‌یابد و تکالیف و حقوق متقابل ایشان و جامعه، تقدیر و تکریم‌شان را ضروری و با اهمیت می‌سازد.

اینجانب ضمن بزرگداشت مقام شامخ کلیه شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه بویژه شهیدان والامقام «سیدمرتضی آوینی» و «محمود صارمی»، فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به عموم فعالان این ساحت ارزشمند و تأثیرگذار، بالا‌‌خص فعالان مجاهد و متعهد پهنه اطلاع رسانی و خبر حوزه دفاع مقدس در استان خوزستان و سراسر کشور، تهنیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال توفیق و سربلندی روز افزون همه اصحاب رسانه در تحقق رسالت والا و حرفه ای خود به منظور توسعه و شکوفایی میهن اسلامی‌مان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار