در پیامی؛

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز روز خبرنگار را تبریک گفت

 سرهنگ «فلاحتکار» با تقدیر از انعکاس اخبار فعالیت‌های جهادی، روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹ - 08August 2024

 مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز، در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران خواست تا با اطلاع‌رسانی دقیق و جامع از فعالیت‌های جهادی، نقش مهمی در معرفی و تبیین تلاش‌های بی‌وقفه جهادگران گمنام بسیجی داشته باشند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله رحمن الرحیم

هفدهم مردادماه روز خبرنگار همواره گویای مجاهدت خبرنگارانی است که با همت والای خود بستر ساز اطلاع رسانی صحیح و بالندگی جامعه می‌شوند. جهادگران در زمینه‌های مختلفی همچون محرومیت‌زدایی، امیدآفرینی، اشتغالزایی و ... فعالیت می‌کنند، که متأسفانه بسیاری از این فعالیت‌ها به دلیل دور بودن از چشم رسانه‌ها کمتر دیده می‌شود؛ لذا خبرنگاران می‌توانند با حضور به موقع در مناطق محروم و تهیه گزارش‌های میدانی، این فعالیت‌های ارزشمند را به اطلاع مردم برسانند و ضمن امیدآفرینی و افزایش آگاهی مردم درباره فعالیت‌های جهادی به تشویق آنها به مشارکت در این حرکت‌های جهادی کمک کنند. 

 لذا به رسم ادب بر خود وظیفه می‌دانم از همت والای خبرنگاران در پوشش اخبار فعالیت‌های جهادی تشکر کنم. قلمتان مانا، صدایتان رسا و اخبارتان گویا.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار