انتقاد از بیانیه ضعیف سازمان همکاری اسلامی درباره ترور هنیه

رهبر انصارلله یمن از بیانیه سازمان همکاری اسلامی در مورد جنایات ترور رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۸۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ - 08August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارلله یمن در سخنانی اظهار داشت:  پاسخ قطعی ما به حمله رژیم صهیونیستی به مخازن سوخت بندر الحدیده انجام خواهد شد.

انتقاد شدید عبدالملک الحوثی از بیانیه سازمان همکاری اسلامی

 
وی افزود: تاخیر در پاسخ محور مقاومت به تنش آفرینی نظامی رژیم اسرائیل صرفا مسئله‌ای تاکتیکی و با این هدف است که پاسخ به دشمن موثر باشد.

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت: دشمن می‌داند که پساخ قطعی و بی برو برگرد است.

وی تاکید کرد: ارعاب یا فشار باعث صرف نظر از تصمیم برای پاسخ به تنش آفرینی رژیم اسرائیل نمی‌شود.

سید عبد الملک الحوثی تصریح کرد: آمریکا و اروپا و برخی رژیم‌های عربی برای مهار پاسخ به رژیم صهیونیستی تلاش‌های بی وقفه‌ای می‌کنند.

پشتیبانی از مقاومت فلسطین در غزه ادامه دارد

وی افزود: میسر پشتیبانی از مقاومت فلسطین در باریکه غزه از جنوب لبنان و یمن و عراق ادامه دارد و پاسخ به رژیم صهیونیستی حتمی است و شک و تردیدی در آن نیست.

انتقاد از بیانیه ضعیف سازمان همکاری اسلامی درباره ترور هنیه

سید عبدالملک الحوثی با انتقاد از مواضع کشور‌های عربی و تاکید بر لزوم اتخاذ مواضع قاطعانه‌تر و محکم‌تر در قبال تجاوزگری رژیم صهیونیستی گفت: موضعگیری کشور‌های اسلامی به طور کل تاسف بار است و بیانیه سازمان همکاری اسلامی نباید سقف (موضعگیری) کشور‌های اسلامی به شمار آید.
وی درباره بیانیه چهارشنبه شب سازمان همکاری اسلامی گفت: یک جمعیت خیریه یا موسسه کوچک می‌تواند بیانیه‌ای بهتر از آنچه از سوی سازمان همکاری اسلامی درباره جنایت ترور (شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس) صادر شد، صادر کند.

۴ رژیم عربی با دشمن صهیونیستی همکاری می‌کنند

سید عبدالملک الحوثی گفت: برخی رژیم‌های عربی می‌توانند در کمترین کار ممکن، همکاری با دشمن صهیونیست را متوقف کنند. چهار رژیم عربی به طور گستره با دشمن همکاری می‌کنند.
وی افزود: برخی رژیم‌های عربی همچنان گروه‌های فلسطینی و درصدر آنها جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین و سایر مجاهدان را در جرگه تروریسم قرار داده اند.

رهبر جنبش انصار الله یمن افزود: برخی از این رژیم‌ها در صف حامیان دشمن صهیونیستی و جبهه پشتیبانی از صهیونیست‌ها در سطح رسانه‌ای و سیاسی و مردمی قرار گرفته اند.

پیام انتخاب السنوار برای رژیم صهیونیستی

وی درباره انتخاب جایگزین شهید اسماعیل هنیه گفت: حماس برادر مجاهد بزرگ یحیی السنوار را به جای شهید اسماعیل هنیه برگزید و انشاء الله بهترین جانشین برای بهترین سلف خود باشد.
این رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: انتخاب فرمانده بزرگ السنوار که دوست و دشمن صلابت و استواری و درایت و توانمندی رهبری او را می‌داند، با اجماع صورت گرفت که خود پیامی مهم برای دشمن صهیونیستی است. انتخاب وی تاکیدی روشن بر ادامه جهاد و مبارزه و تداوم تاکید بر اصول و مبانی اساسی است.

تاکید حزب الله بر پاسخ به ترور فرمانده ارشد خود

سید عبدالملک الحوثی گفت: جبهه حزب الله به عملیات پشتیبانی بسیار موثر و وارد کردن ضربات ویژه و قوی ادامه داده است و همزمان نیز بر قطعی بودن پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده ارشد خود تاکید می‌کند.

جنایت ترور هنیه در تهران قابل چشم پوشی نیست

وی درباره پاسخ انتقام جویانه ایران از رژیم صهیونیستی به خاطر ترور شهید هنیه در تهران گفت: تاکید به پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی در جمهوری اسلامی ایران در بالاترین رده‌های رهبری صورت گرفت و آنچه اتفاق افتاد (عملیات ترور)، قابل اغماض و چشم پوشی نیست.

توسعه دامنه جنگ در منطقه به نفع رژیم صهیونیستی نیست

رهبر جنبش انصار الله یمن در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه دامنه حوادث (درگیری ها) به سمت یک جنگ منطقه‌ای یا چیزی کمتر از آن به نفع دشمن صهیونیستی نیست.

وی افزود: تلاش دشمن صهیونیستی برای توسعه دامنه حوادث (درگیری ها) به نفع ملت فلسطین تمام خواهد شد. دشمن در تحقق اهداف خود تا این لحظه موفق نبوده است و در آینده نیز شکست و ناکامی بیشتری متحمل خواهد شد.

پاسخ صریح ایران به میانجیگران در زمینه حمله قطعی تلافی جویانه به صهیونیست‌ها

سید عبدالملک الحوثی گفت: تماس‌ها و پیام‌ها و میانجیگری به طور مشخص برای تلاش جهت متقاعد کردن جمهوری اسلامی ایران به دادن پاسخی اندک و ساده و غیرموثر متوقف نشده است.
وی افزود: در مقابل همه تلاش‌ها برای ارعاب و دادن مشوق ها، جمهوری اسلامی ایران موضعگیری واضحی گرفته است، زیرا مسئله، خدشه به آبروی جمهوری اسلامی است که میهمانش در پایتختش ترور شده و به شهادت رسیده است.

سید عبدالملک الحوثی با اشاره به سرسپردگی برخی رژیم‌های عربی در برابر رژیم صهیونیستی و غرب و کنارگذاشته شدن آنها بعد از پایان تاریخ مصرفشان برای غربی‌ها و صهیونیست‌ها گفت: هراندازه یک رژیم عربی به آمریکا و اسرائیل خدمت کند، از نظر آنها (آمریکایی‌ها و صهیونیستها)، این رژیم‌ها تنها یک گاو شیرده بیش نخواهند بود که بعد از پایان بهره کشی، از شر آنها خلاص خواهند شد.

هدف قرار دادن ۲ ناوچه آمریکایی و سرنگونی پهپاد آمریکایی "MQ-۹"

وی درباره عملیات ارتش یمن برای پشتیبانی از مقاومت فلسطین در هفته جاری در دریای سرخ و خلیج عدن گفت: جبهه پشتیبانی یمن این هفته عملیاتی را با ۱۶ فروند موشک بالستیک و پهپاد انجام داد که بارزترین آنها، هدف قرار دادن دو ناوچه آمریکایی و سرنگون کردن یک پهپاد جاسوسی آمریکا از نوع "MQ-۹" بود.

هدف قراردادن ۱۷۷ کشتی از آغاز عملیات پشتیبانی از غزه

سید عبدالملک الحوثی گفت: تعداد کشتی‌های هدف قرار گرفته از سوی ارتش یمن از آغاز عملیات پشتیبانی از مقاومت فلسطین در باریکه غزه به ۱۷۷ کشتی رسیده است.
وی افزود: با کاهش تردد کشتی‌های مرتبط با آمریکا یا انگلیس یا کشتی‌های حامل کالا برای دشمن صهیونیستی، بر میزان عملیات در دریا کاسته شده است در همین زمینه مختل کردن دریانوردی رژیم صهیونیستی، یپروزی بزرگی برای نیرو‌های مسلح یمن و جبهه پشتیبانی یمن از مقاومت فلسطین به شمار می‌رود.

ورشکستی بندر ایلات رژیم صهیونیستی

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت: از نتایج علنی و روشن عملیات پشتیبانی ما از مقاومت فلسطین در باریکه غزه، ورشکستگی بندر ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی است و گزارش‌های رسانه‌ها نشان می‌دهد که همه فعالیت‌های آن به طور کامل متوقف شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار