سردار رضایی:

هدف اصلی پلیس ایران و عراق تسهیل تردد زائران اربعین است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هدف اصلی پلیس ایران و عراق تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی است.
کد خبر: ۶۸۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶ - 14August 2024

تسهیل تردد زائران اربعین، هدف اصلی پلیس ایران و عراقبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در جریان بازدید از مرز زرباطیه عراق اظهار داشت: با هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته و استفاده از تجربیات سال‌های گذشته امسال نسبت به سال گذشته تردد زائران بسیار روان است.

وی افزود: زائران اربعین حسینی که در حال بازگشت بودند، از هماهنگی بین دو کشور در خصوص تردد و مدت ایستایی خود ابراز رضایت داشتند.

این مسئول با بیان اینکه با سازوکار‌های و سامانه‌های که مجموعه انتظامی پیش‌بینی کرده باعث تسهیل در تردد زائران شده است، بیان کرد: وجود سامانه سجاد باعث ایجاد آرامش خاطر برای تردد زائران در مرز‌ها شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه ظرفیت‌های و امکانات خوبی نسبت به گذشته در مرز‌های ایجاد شده است، تصریح کرد: ظرفیت در کشور عراق با توجه جمعیت زیاد زائران در یک بازه زمانی محدود است، زائران زمان حضور خود را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه افزایش تردد در بعضی روزها، باعث اختلال در ظرفیت ترابری وجود می‌شود، گفت: زائران در صورت امکان با خودروی شخصی به مرز‌های ششگانه مراجعه کنند.

سردار «رضایی» در بخشی از سخنان خود به مرز‌های شرقی کشور اشاره و بیان کرد: با تدابیر صورت گرفته در مرز‌های افغانستان و پاکستان مشکل تردد نداریم و از مسئولان عراقی که با اعتقاد قلبی به زائران خدمت می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار گذرنامه صادر شده است، گفت: تا توجه به تجهیزات و امکانات موجود در کشور صدور گذرنامه در کمترین زمان صادر و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار