دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهید «زمان پرسان»

سرهنگ «خواست خدایی» با تنی چند از کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید «زمان پرسان» دیدار کرد.
کد خبر: ۶۸۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ - 21August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از کارکنان این اداره‌کل با خانواده شهید والامقام «زمان پرسان» دیدار کرد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شهدا الگو‌های بسیار ارزشمند و تأثیرگذاری در کشور هستند و به برکت خون پاک شهیدان، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به مسیر خود ادامه می‌دهد. 
 
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهید «زمان پرسان»
 
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا موجبات قوت قلب است و دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.
 
در پایان این دیدار سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهید زمان پرسان تجلیل کرد.
 
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهید «زمان پرسان»
 
شهید «زمان پرسان» در تاریخ ۱ فروردین،۱۳۴۷ در روستای ساران از توابع شهرستان بویراحمد دیده به جهان گشود. پدرش محمدقلی و مادرش بیگمجان نام داشــت. خواندن و نوشتن نمیدانست. کشاورز بود. ازدواج کرد و صاحب سه پسر و دو دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیســت و هفتــم دی،۱۳۶۶ در ماووت عراق بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار این شهید بزرگوار در زادگاهش واقع است.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها