فرمانده اسبق پدافند هوایی ارتش:

تقویت پدافندهوایی ارتش از تاکیدات امام خامنه‌ای است

امیرسرتیپ غلامی با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت پدافندهوایی ارتش است، گفت: پدافند هوایی طی سال‌های گذشته در مسیر توسعه و تعالی قدم گذاشته است و کار‌های بزرگی در این مسیر صورت گرفته است و همچنان باید این توسعه و تعالی ادامه‌دار باشد.
کد خبر: ۶۸۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹ - 21August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین اعطای «نشان فداکاری» به شش نفر از خانواده‌های شهیدان و پیشکسوتان نیروی پدافند هوایی با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش عصر امروز (چهارشنبه) در دانشگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد.

تقویت پدافندهوایی ارتش از تاکیدات امام خامنه‌ای است

امیرسرتیپ براتعلی غلامی از فرماندهان اسبق پدافند هوایی ارتش ضمن بیان خاطراتی از رشادت‌های نیرو‌های پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: صنعت هوایی دنیا لحظه به لحظه درحال تغییر و پیشرفت است پس مطالعه و افزایش مطالعه ضروری است.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور پدافند هوایی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت پدافندهوایی ارتش بوده است که شاید در گذشته برخی‌ها اهمیت این توصیه‌ها را درک نمی‌کردند، اما امروز به‌خاطر شرایط موجود جهان و منطقه ما این بیانات و اهمیت توصیه‌های معظم‌له را با پوست و استخوان حس می‌کنیم.

وی افزایش دانش و تخصص در حوزه پدافند هوایی را یکی از ضروری‌ترین اقدامات در سطح نیرو‌های مسلح دانست و تاکید کرد: خوشبختانه پدافندهوایی طی سال‌های گذشته در مسیر توسعه و تعالی قدم گذاشته است و کار‌های بزرگی در این مسیر صورت گرفته است و همچنان باید این توسعه و تعالی ادامه‌دار باشد.

تقویت پدافندهوایی ارتش از تاکیدات امام خامنه‌ای است

در ادامه این مراسم از آثار تالیف شده حوزه پدافندهوایی و سردیس امیر «براتعلی غلامی» با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش رونمایی شد.

انتهای ییام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار