مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان

سردار «کوشکی جهرمی» با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شهدا با تمام توان در مقابل دشمن ایستادگی کردند گفت: شهدا خصلت‌های بارزی داشتند که از جمله آن‌ها مومن بودن، اهل نماز و مسجد بودن، اهل اطاعت، اهل ولایت، اهل جهاد و اهل ایثارگری به تمام معنا است که همه ما باید این خصلت‌های شهدا را در جامعه و برای نسل‌های آینده ترویج و بازگویی کنیم.
کد خبر: ۶۸۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ - 29August 2024

شهدا بی ادعا و پر اثر بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس پیش از ظهر امروز (پنچشنبه) که با حضور مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران فارس، مدیرکل آب و هواشناسی استان و مشاور ایثارگران استانداری فارس در مراسم گردهمایی و تجلیل از ایثارگران اداره کل هواشناسی استان فارس که در این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس با تمام وجود و توان در مقابل دشمن ایستادگی کردند اظهار داشت: شهدا با تمام و بدون ادعا در مقابل دشمن ایستادگی کردند و کم طلب و پر اثر بودند.

سردار کوشکی بیان داشت: شهدا چهار کار اساسی برای نه تنها ما بلکه جهانیان انجام دادند که شامل دفاع از مردم، دفاع از ایران، دفاع از اسلام و پایه گذاری فرهنگ ایثار و شهادت است که این کار اساسی شهدا باعث شده در حال حاضر در دنیا حوزه مقاومت در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه در دوران 45 سال انقلاب اسلامی دشمن یک مورد پیروزی را در مقابل ایران اسلامی نداشته است تصریح کرد: دشمن اقداماتی برعلیه کشور داشته از جمله تحریم ها ولی موفق به پیروزی در این نبرد ها تاکنون نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: شهدا خصلت های بارزی داشتند که از جمله ‌آن‌ها مومن بودن، اهل نماز و مسجد بودن، اهل اطاعت، اهل ولایت ، اهل جهاد و اهل ایثارگری به تمام معنا است که همه ما باید این خصلت های شهدا را در جامعه و برای نسل های آینده ترویج و بازگویی نماییم.

سردار کوشکی افزود: این جلسات و گردهمایی ها برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی شهدا است و شهدا از ما انتظار دارند همه کار خود را به درستی انجام دهیم و با بصیرت باشیم و تفاوت ها را بفهمیم و کار جهادی انجام دهیم و ایثارگران و فرزندان شهدا نیز باید پرچمداران حفظ و حراست از ارزش های دفاع مقدس باشند.

در این مراسم از 20 رزمنده، ایثارگر و فرزندان شهدای شاغل در اداره کل هواشناسی استان فارس با اهداء لوح سپاس و هدایا تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار