رییس سازمان بسیج مستضعفین:

ملت ایران بر پایه مقاومت یک ملت تمدن ساز شناخته شده است

سردار «سلیمانی» گفت: اگر ملت ایران در دنیا به عنوان یک ملت تمدن ساز شناخته می‌شود همه آنها بر پایه همین مقاومت‌ها شکل گرفته است.
کد خبر: ۶۸۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ - 10September 2024

ملت ایران برپایه مقاومت در دنیا به عنوان یک ملت تمدن ساز شناخته می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «غلامرضا سلیمانی» رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به شهر سرمست و پنج روستای شهرستان گیلانغرب، به اجرای طرح های محرومیت زدایی در سطح کشور به خصوص در روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه برای اجرای این طرح ها نیاز به مشارکت دولت دارد.

وی در ادامه سخنانش با اعلام اینکه کرمانشاه موفق‌ترین استان در طرح جهاد آبرسانی به مناطق روستایی و محروم کشور است، گفت: از مجموع هفت هزار روستای کشور ۸۰۰ روستا در استان کرمانشاه واقع شده که بیشترین تعداد روستا محسوب می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: جهاد محرومیت زدایی بدون شک متوقف نخواهد شد و سپاه با تمام توان خود از این طرح ها در کشور حمایت خواهد کرد.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس یادآور شد: مقاومت مردم این منطقه یک نوع تاریخ سازی در کشور محسوب می شود و نشان دادند که با دست خالی می توان برابر دشمن مقاومت کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین سلیمانی ادامه داد: اگر ملت ایران در دنیا به عنوان یک ملت تمدن ساز شناخته می شود همه آنها برپایه همین مقاومت ها شکل گرفته است.

سردار سلیمانی در پایان گفت: با توجه به روی کار آمدن دولت جدید همه باید کمک کار این دولت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار