حجت‌الاسلام ادیانی: دشمن با جنگ ترکیبی به‌دنبال ناامیدی مردم است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی، جنگ ترکیبی، تحریم، فشار اقتصادی و ایجاد جنگ روانی به دنبال این است که مردم را نسبت به آینده ناامید کند.
کد خبر: ۶۹۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۴ - 14September 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه مهمترین اهداف شهدا تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، برقراری حکومت دین و کوتاه کردن دست اجانب از خاک کشور بود، اظهار داشت: دشمن با تهاجم فرهنگی، جنگ ترکیبی، تحریم، فشار اقتصادی و ایجاد جنگ روانی به دنبال این است که مردم را نسبت به آینده ناامید کند. 
 
حجت‌الاسلام ادیانی: دشمن با جنگ ترکیبی به‌دنبال ناامیدی مردم است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه با بیان اینکه  شهدا درس مقاومت، ایستادگی، شجاعت به ما آموختند، گفت: تمسک به شهدا باعث نجات انسان و جلوگیری از ضلالت و گمراهی می شود. 
 
حجت‌الاسلام ادیانی افزود: امروز خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، چرا که با صبر و مقاومت خود به ما درس ایمان و تبعیت از ولایت دادند. 
 
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره‌ها در سراسر کشور خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری یادواره ها باید حفظ و بقای انقلابی باشد که شهدا همه هستی خودشان را تقدیم آن کردند و برای رسیدن به این هدف والا از هیچ تلاشی دریغ نکردند. 
 
وی اظهار داشت: شهادت نشانه پویایی و حرکت روبه جلو و پیشرفت انقلاب اسلامی و دستیابی به اهداف جهانی و تبدیل جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای است. 
 
حجت‌الاسلام ادیانی افزود: از مهم ترین راه های ترویج فرهنگ شهادت، برگزاری یادواره و کنگره شهدا، خواندن وصیت نامه و نامه های شهدا و کتاب هایی با موضوعات دفاع مقدس است و نباید بگذاریم فرهنگ شهادت فراموش و تحریف شود. 
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار