نماینده مجلس: نتوانستیم حقیقت حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس را به تصویر بکشیم

بابایی کارنامی گفت: ما نتوانسته‌ایم حقیقت حماسه‌ای که عزیزانمان در دوران دفاع مقدس خلق کردند را به خوبی به تصویر بکشیم.
کد خبر: ۶۹۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۸ - 18September 2024

«علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم تقویت تولیدات فرهنگی و هنری با مضمون دفاع مقدس اظهار داشت: معتقدم ما در موضوع تولیدات فرهنگی هنری با مضمون دفاع مقدس در حق این حماسه بی‌بیدل ظلم کرده‌ایم. 

نماینده مجلس: نتواسنیتم حقیقت حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس را به تصویر بکشیم

وی افزود: ما نتوانسته‌ایم حقیقت حماسه‌ای که عزیزانمان در دوران دفاع مقدس خلق کردند را به خوبی به تصویر بکشیم. ما قریب به ۲۵۰ هزار شهید و قهرمان را برای دفاع از خاک این مرز و بوم تقدیم کردیم، عظمت کاری که این عزیزان کرده‌اند را هنوز خیلی افراد جامعه نمی‌دانند.

بابایی کارنامی بیان کرد: ما باید در ابعاد مختلف امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی به حماسه دفاع مقدس بپردازیم، بهترین شیوه بیان و انتقال مفاهیم، ارزش‌ها و حقایق هنر و زبان فرهنگ است. اصحاب هنر و قلم باید دست بکار شوند تا هم کمبود‌های گذشته را جبران کنیم و هم تولیدات شایسته‌ای به لحاظ کمی و کیفی با مضمون دفاع مقدس در ادامه داشته باشیم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی البته اقدامات بسیاری خوبی توسط نهاد‌های تخصصی ذی‌ربط مانند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده است، بیان کرد: ما در صدد هستیم برای کنرگه دفاع مقدس استان مازنداران اقدامات فاخر فرهنگی و هنری را توسط وزارت ارشاد اسلامی انجام دهیم، اما این وزارتخانه زیر بار کمک به کنگره نمی‌رود.

وی افزود: مگر می‌توان حماسه‌آفرینی‌های لشکر ۲۵ کربلا که در دفاع مقدس در نوع خود بی‌نظیراست را مورد بی لطفی و بی توجهی قرار داد؟ آیا به تصویر کشیدن این حماسه آفرینی‌ها مهم‌تر است، یا کار‌های روزمره یک وزارتخانه؟ در کل باید عرض کنم ما در مسیر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس غفلت داشته‌ایم که باید آن را جبران کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار