سردار نقدی: انبار‌ها و خزانه‌های رژیم صهیونیستی توسط آمریکا پُر می‌شود

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: از ابتدای تأسیس فرزند نامشروع آمریکا در منطقه بیش از ۱۳۰۰ میلیارد دلار به این رژیم جنایتکار پول پرداخته شده بود، اگر این رژیم خودش تنها بود حماس به تنهایی بار‌ها بر این رژیم غلبه کرده بود و کار صهیونیست‌ها به آبان ۱۴۰۲ نمی‌رسید.
کد خبر: ۶۹۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ - 06October 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان امروز در دومین نشست این ستاد، با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان والامقام به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت اسلامی و خاصه سید شهیدان مقاومت شهید «سید حسن نصرالله» اظهار داشت: از خدای متعال می‌خواهیم به حق خون این مظلومان، پیروزی و آزادی فلسطین را هر چه سریع‌تر عنایت بفرمایند.

نقدی:

رژیم صهیونیستی اگر تنها بود در آبان ۱۴۰۲ کارش تمام بود

سردار نقدی ادامه داد: درود می‌فرستیم به رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی که پرچم آزادگی را به دوش گرفته و دشمنان بشریت را به همه دنیا معرفی کرده است. القابی که امام خمینی به آمریکا نسبت دادند از جمله، شیطان بزرگ و ام‌الفساد قرن، دشمن بشریت و ... امروز برای همه دنیا به خوبی اثبات شده است.

وی افزود: اینکه اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا است را همه مردم دنیا به خوبی لمس می‌کنند، از ابتدای تأسیس فرزند نامشروع آمریکا در منطقه بیش از ۱۳۰۰ میلیارد دلار به این رژیم جنایتکار پول پرداخته شده بود، اگر این رژیم خودش تنها بود حماس به تنهایی بارها بر این رژیم غلبه کرده بود و کار صهیونیست‌ها به آبان ۱۴۰۲ نمی‌رسید.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان گفت: از لحاظ اطلاعات برخی خورده می‌گیرند که چرا سران حزب‌الله ترور و شهید می‌شوند، باید بدانید که سرویس‌های جاسوسی همه دنیا در خدمت صهیونیست‌ها هستند، وقتی نتانیاهو به آمریکا رفت پیرمردهای کنگره آمریکا بیش از ۴۰ دقیقه سر پا ایستادند و او را تشویق کردند تا زنان و کودکان را به قتل عام برسانند.

سردار نقدی گفت: آمریکا قطعا به دلیل اینکه سرنوشت خود را با رژیم صهیونیستی گره زده است، ضربات مهلک و غیر قابل جبرانی می‌خورد، دو رژیم در سالهای ۱۹۴۶ به بعد شکل گرفتند. یکی رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی و دیگری رژیم صهیونیستی بود که البته رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی خیلی زود نابود شد، قطعا چنین سرنوشتی در انتظار صهیونیستها است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: یک شهروند آمریکایی به من گفت من برای اینکه به محل کار خود بروم باید از محله یهودیان عبور می‌کردم که از ابتدای طوفان‌الاقصی همگی پرچم حمایت از رژیم صهیونیستی را بر سردر خانه خود قرار داده بودند، اما به مرور این پرچم‌ها برداشته شد و هم اکنون یهودیان آمریکایی پرچم فلسطین را بر سر در خانه خود قرار داده اند.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان گفت: دانشجویان دانشگاه هاروارد که مرکزی برای پرورش نخبه برای نظام استکبار است، علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده اند، این اقدام دانشجویان آمریکایی و اروپایی را نباید خیلی کوچک تفسیر کرد، بلکه این واقعه بسیار بزرگ و مهم است که ابعاد آن بعدا بیشتر مشخص خواهد شد.

وی افزود: امروز همه مردم دنیا می بینند که مردم و دانشجویان بسیار هوشمند ایرانی ۴۵ سال پیش چقدر بصیرت داشتند و ماهیت واقعی اسرائیل و آمریکا را شناختند، مردم شریف ایران ماهیت واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی را که امروز همه مردم دنیا آن را می بینند،  ۴۵ سال پیش درک کرده بودند.

روزی نیست که ما درخواستهای چند صد نفره برای اعزام به لبنان نداشته باشیم

سردار نقدی تصریح کرد: ما وقتی به یک مراسم می رویم، می بینیم که جوانان و مردم عادی همگی درخواست می کنند که به لبنان اعزام شوند، روزی نیست که ما درخواست ها و نامه های چند صد نفره برای اعزام به لبنان نداشته باشیم. 

وی افزود: کار برجسته ای که در مراسم ۱۳ آبان امسال قرار است انجام شود، این است که روز قبل از مراسم یادواره شهدای فاتحان شهید که از شهدای تسخیر کننده لانه جاسوسی است را برگزار کنیم. ما قریب به ۵۰ شهید در این واقعه داریم که هر سال برای یک شهید آن قبل از ۱۳ آبان یادواره برگزار می کنیم.

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان همچنین به شکایت مردم ایران از دولت آمریکا و برخی نهادهای این کشور در خصوص کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و گفت: حقوقدانان متعهد ما وظیفه خود دانستند که دادخواست دادخواهی از دولت آمریکا در خصوص ضرر و زیان های دولت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد را تنظیم کنند که بر این اساس قریب به ۴۰۰ هزار از مردم عزیز ما از دولت آمریکا شکایت کرده‌اند.

سردار نقدی همچنین گفت: دادخواستهای دیگری قرار است به طرفیت دولت آمریکا تنظیم شود که انجام این مهم بر عهده حقوقدانان متعهد و انقلابی ما واگذار شده است.

بیداری بزرگی در سراسر جهان اتفاق افتاده است

رئیس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان تصریح کرد: بیداری بزرگی در سراسر جهان اتفاق افتاده است. تا جایی که حمایت‌ها از رژیم جعلی اسرائیل به حمایت از فلسطین تبدیل شده است. ۹۰ درصد دانشجویانی که برای تحصیل به آمریکا می‌روند حاضر نیستند تبعیت آمریکا را بگیرند و اینها گزارش‌های خود آمریکایی‌ها است و حتی قانون را تغییر دادند که اگر کسی می‌خواست تابعیت آمریکا را بگیرد باید تابعیت قبلی خود را کنار می‌گذاشت. حالا دیگر این الزام را ندارند، زیرا برای آنها سرافکندگی می‌آورد و هیچکس نمی‌تواند در دنیا سرش را بالا بگیرد و بگوید من یک آمریکایی هستم.

سردار نقدی اظهار کرد: امروز روز انتقال درسی است که دانشجویان خط امام در ۱۳۵۸ آموختند و صحنه انقلاب را آفریدند و امروز کار شایسته‌ای در ۱۳ آبان اتفاق افتاد. همزمان با ۱۳ آبان چهلم شهید سید حسن نصرالله است و روز اعلام برائت و انزجار از رژیم صهیونی و آمریکای خونخوار است. جوانان در روز جمعه پس از نماز تقاضای اعزام داشتند و برای این مهم صف کشیده بودند. البته جبهه مقاومت اعلام کمبود نیرو نداشته است.

وی افزود: همه ما با هم در یوم الله ۱۳ آبان شرکت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و رژیم آمریکا اعلام می‌کنیم. حضرت امام فرمودند که سرچشمه همه مصیبت‌های مسلمین آمریکا است. مردم ایران بصیر و موقع شناس هستند و در نماز جمعه نصر، حماسه آفریدند.

ادامه دارد.....

نظر شما
پربیننده ها