معاون رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگری درمانده‌تر است

حجت‌الاسلام عرب انصاری گفت: رژیم صهیونیستی با مصائب بسیار زیادی مواجه است و مهم‌ترین آن مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها به کشور‌های مبدأ است.
کد خبر: ۶۹۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۹ - 10October 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب انصاری معاون رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ اظهار داشت: آنچه از رژیم صهیونیستی در دنیا تصویر شده بود، به ابرقدرتی این رژیم در عرصه دفاعی و امنیتی می‌توان اشاره کرد. مردم تصور می‌کردند که اگر پرنده در آسمان سرزمین‌های اشغالی حرکت کند پدافند رژیم متوجه می‌شود و واکنش نشان می‌دهد.

معاون رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: همه چیز برای برگزاری جشن عملیات وعده صادق ۳ مهیا است/ رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگر درمانده‌تر است

حجت‌الاسلام عرب انصاری خاطرنشان کرد: این هیمنه پوشالی که رژیم صهیونیستی برای خود ایجاد کرده بود، با عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق ۱ و ۲ به طور کلی از بین رفت. درواقع گنبد آهنین به آبکش پلاستیکی مبدل شد و رژیم صهیونیستی به معنی واقعی کلمه در جامعه بین‌الملل تحقیر شد.

معاون رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی با مصائب بسیار زیادی مواجه است و مهم‌ترین آن مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها به شهر‌ها و کشور‌های مبدأ خود است، زیرا آنان احساس ناامنی کامل دارند. همچنین تعطیلی بسیاری از مراکز اقتصادی، تولیدی، تجاری و از هم‌گسیختگی اجتماعی دیگر مسائل و مصائبی است که در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد.

وی افزود: صهیونیست‌ها تصور نمی‌کردند که دست جمهوری اسلامی برای سیلی زدن تا این حد قدرتمند باشد. اما با تحقق عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی، آمریکا و همه دنیا قدرت جمهوری اسلامی ایران را به چشم دیدند. ما در عملیات وعده صادق ۱ و ۲ اوج انسانیت و اخلاق را به خرج دادیم، به رغم اینکه رژیم صهیونیستی منازل مسکونی، بیمارستان‌ها و مساجد را مورد هدف قرار می‌دهد و انسان‌های بیگناه را به شهادت می‌رساند، اما ما فقط مراکز نظامی این رژیم خبیث را مورد هدف قرار دادیم.

حجت‌الاسلام عرب انصاری با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ رژیم صهیونیستی را فلج و دست مقاومت را برای حمله موشکی به سرزمین‌ها اشغالی باز کرد  گفت: اگر رژیم صهیونیستی سانسور شدید را برای اخبار مربوط به وعده صادق ۲ اعمال نمی‌کرد، زوایای مختلف و عمق شاهکار نیرو‌های مسلح در این عملیات به خوبی مشخص می‌شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها