نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حفظ و تقویت اقتدار ناجا، یک وظیفه همگانی است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه حفظ و تقویت اقتدار ناجا، یک وظیفه همگانی است، گفت: اقتدار کشور، متعلق به نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است، اگر در یک عرصه آن را تضعیف کنند، در دیگر عرصه‌ها نیز تضعیف خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵ - 21October 2024

1به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی»  نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه مردم امروز قدردان امنیت موجود در کشور هستند، اظهار داشت: عملکرد برخی دستگاه‌ها برای مردم چندان ملموس نیست، اما نتیجه کار فراجا در زندگی مردم کاملا محسوس است.

وی با بیان اینکه در عرصه جرایم و بازدارندگی‌ها نیاز به انجام مطالعات و پژوهش هستیم، افزود: فلسفه قانون، تحقق و ایجاد نظم است، لذا جرایم و نحوه برخورد با آن باید با هم تناسب داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه از عملکرد فرماندهی انتظامی استان و سردار امیری در طول سال قدردانی می‌کنیم، گفت: گاهی زیر ساخت‌هایی درست می‌شود که بعدا مشکلاتی را در سطح جامعه به همراه دارد و سپس از نیروی انتظامی یا برخی دستگاه‌ها انتظاراتی برای رفع آن به‌وجود می‌آید. باید از ابتدا این زیرساخت‌ها مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه حفظ و تقویت اقتدار ناجا، یک وظیفه همگانی است، عنوان کرد: اقتدار کشور، متعلق به نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است، اگر در یک عرصه آن را تضعیف کنند، در دیگر عرصه‌ها نیز تضعیف خواهد شد. همچنین توجه به معیشت پرسنل فراجا در اولویت‌های فرماندهان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار