با ارسال لوح سپاس؛

استاندار مازندران توسط رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور تقدیر شد

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با ارسال لوح سپاس از خدمات و گام های ارزنده دکتر ربیع فلاح، استاندار مازندران در عرصه اعتلای پدافند غیر عامل و فرهنگ سازی مفاهیم و اصول آن و اهتمام در گرامی داشت هفته ی پدافند غیر عامل « سال 1394» تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۷۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ - 16February 2016

استاندار مازندران توسط رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور تقدیر شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با ارسال لوح سپاس از خدمات و گام های ارزنده دکتر ربیع فلاح، استاندار مازندران در عرصه اعتلای پدافند غیر عامل و فرهنگ سازی مفاهیم و اصول آن و اهتمام در گرامی داشت هفته ی پدافند غیر عامل « سال 1394» که زمینه ساز بزرگداشت هفته پدافند باشکوه در استان گردید، تقدیر و تشکر کرد. 

متن کامل این تقدیر نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار محترم مازندران

 سلام علیکم

شکوفایی، بالندگی و استحکام درونی مؤلفه های قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، مرهون زحمات بی وقفه و مجدّانه ی بزرگوارانی نظیر جناب عالی است که با تکیه بر ایمان و روحیه ی جهادی و بسیجی در عرصه ی اعتلاء پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی مفاهیم و اصول آن گام های ارزنده ای برداشته اید.

بدین وسیله از اهتمام جناب عالی در گرامی داشت هفته ی پدافند غیر عامل « سال 1394» که زمینه ساز بزرگداشت هفته ی پدافند ی باشکوه در استان گردید، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. بی تردید اجر اخروی شما نزد خداوند تبارک و تعالی و امام زمان (عج) محفوظ و مأجور خواهد بود.

امید است؛ در سایه الطاف الهی، ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، به ویژه ارتقاء سطح توانمندی، کارآمدی و تحقق مأموریت های پدافند غیرعامل، موفق و سربلند باشید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار