باحضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شد؛

افتتاح بیست و سومین مرکز شهید پژوهی آموزش و پرورش استان در ناحیه دو مشهد

مرکز شهید پژوهی ناحیه دو مشهد به عنوان بیست و سومین مرکز شاهدپژوهی در استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی دیگر از مدیران و معاونین این سازمان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ - 10May 2016

افتتاح بیست و سومین مرکز شهید پژوهی آموزش و پرورش استان در ناحیه دو مشهد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، مرکز شهید پژوهی ناحیه دو آموزش و پرورش مشهد به عنوان بیست و سومین مرکز شاهدپژوهی در استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جمعی دیگر از مدیران و معاونین این سازمان به بهره برداری رسید.

سیدجواد حسینی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به این که در سال گذشته بیش از هزار یادواره شهدا در مدارس استان برگزار شده است اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهیدپژوهی در استان بیش از ۶۰هزار اثر دانش آموزی به دبیرخانه اجرایی این طرح ارسال شده که در نوع خود بی نظیر است.

وی همچنین به فعالیت بیش از ۹۶مرکز آموزش نیروی انسانی مستقل و ۱۵مرکز مستقل در این بخش اشاره کرد و افزود: به طور میانگین در طول سال گذشته هر روز ۱۴هزار نفر ساعت آموزش را در مراکز آموزش نیروی انسانی استان داشتیم.

رضا صابری مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد نیز در این مراسم افزود: مرکز شهیدپژوهی این ناحیه آموزش پرورش هم با توجه به اهمیت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان در چهار بخش نمایشگاه ایثار و شهادت، بخش حدیث ایثار و شهادت، تحقیق و  پژوهش و نهایتاً هنر و شهادت آماده سازی و تجهیز شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار