پیام حجت‌الاسلام شهیدی در پی شهادت مدافعان حرم در خان‌طومان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت شهادت مدافعان حرم مازندرانی در خان‌طومان سوریه تصریح کرد: جهان اسلام به چنین اسوه‌ها و راست‌قامتانی افتخار می‌کند.
کد خبر: ۸۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ - 14May 2016

پیام حجت‌الاسلام شهیدی در پی شهادت مدافعان حرم در خان‌طومان

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خانوادههای گرانقدر شهدای معزز خان طومان

سلام علیکم

حماسه آفرینی و جانفشانی دلاورمردانی که سرشار از عشق الهی و ایمان و اعتقاد ازلی هستند و جز به رضای ربوبی نمیاندیشند و در راه رسیدن به حق و حقیقت و پاسداری از اسلام، راه ایثار و رشادت را برگزیدند ضامن بقا، حفظ عزت و آزادگی ملتهاست و جهان اسلام به چنین اسوهها و راستقامتانی افتخار میکند.

بار دگر در خان طومان شاهد به شهادت رسیدن و مجروح شدن انسانهای وارسته و نیکو خصالی شدیم که به دست تکفیریهای تروریست صورت گرفت. این دشمنان زبون و کوردل در توهم خویش گمان میکنند با اقدامات ناجوانمردانه و غیر انسانی میتوانند در اراده و ایمان فرزندان دلیر این مرز و بوم و مسلمانان و آزادگان عالم خدشهای وارد سازند در حالی که غافلند و با این اقدامات شیطانی بر عزم و اعتقاد این عاشقان راستین میافزایند. این اقدامات ددمنشانه جز خواری و روسیاهی برای آنان چیز دیگری به دنبال ندارد.

به روح پاک این سفر کردگان به ملکوت درود میفرستم و به نمایندگی از جامعه ایثارگری شهادت این شهدای معزز را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خانوادههای محترم آنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهدای معزز و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.
سید محمدعلی شهیدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار