مدیرکل اوقاف مازندران :

امروز جهان تشنه مفاهیم قرآن کریم است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: آزمون کتبی مفاهیم قرآن کریم با عنوان تفسیر سوره یونس با حضور حدود 40 هزار مازندرانی در 20 شهر استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ - 28May 2016

امروز جهان تشنه مفاهیم قرآن کریم است

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجتالاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گویی با اشاره به آزمون سراسری مفاهیم قرآن کریم، اظهار کرد: سی ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته مفاهیم قرآن همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی مفاهیم قرآن کریم با عنوان تفسیر سوره یونس با حضور حدود 40 هزار مازندرانی در 20 شهر استان برگزار شد، افزود: 40 مکان مذهبی استان میزبان برگزاری آزمون سراسری مفاهیم قرآن کریم بودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: حداقل پنج نفر و حداکثر 10 نفر برتر در هرکدام از بخشهای خواهران و برادران مشروط به کسب امتیاز 80 از 100 امتیاز شوند به مرحله استانی راه پیدا میکنند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه از قشرهای مختلف و در سنین متفاوت در آزمون مفاهیم قرآن کریم شرکت کردند، ادامه داد: امروز جهان تشنه مفاهیم قرآن کریم است و باید سعی کنیم ارزشهای قرآنی در زندگی روزانه مردم  قرار گیرد.

وی برگزاری مسابقات قرآن را یکی از راههای ترویج مفاهیم قرآن و ایجاد شور و نشاط قرآنی در جامعه دانست و گفت: رسانهها در ترویج فرهنگ قرآنی و تبیین معارف قرآنی نقش قابل توجهای دارند که باید از این ظرفیت بهرهگیری کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار