ضرغامی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

آرشیو صدا و سیما از این پس دیجیتالی می شود

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به ساماندهی آرشیوهای رسانه ملی گفت: از این پس آرشیوها به صورت دیجیتال در ساختمان مخصوص آرشیوهای دیجیتال نگهداری خواهد شد. اما ما هنوز نتوانسته ایم اعتبار لازم برای آرشیو دیجیتال را بگیریم.
کد خبر: ۲۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ - 28September 2014

آرشیو صدا و سیما  از این پس دیجیتالی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، مهندس ضرغامی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش بی بدیل رادیو در داخل رسانه ملی و در میان همه رسانه ها اظهار کرد: رادیو هم اکنون نیز درعرصه رسانه ملی نقش خود را به خوبی ایفا می کند. ما می توانیم یک مجموعه ای را در داخل رادیو شکل دهیم تا تجربیات دفاع مقدس را مطالعه کرده و در کارها به آن رجوع کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات سازمان به لحاظ گستردگی تولیدات استفاده صحیح از داشته ها است که می توان در این میان به آرشیو اشاره کرد.زیرا همان گونه که رهبری فرمودند آرشیو جنگ گنجینه است.

ضرغامی تصریح کرد: هم اکنون شبکه های تخصصی متنوعی از جمله دفاع مقدس راه اندازی شده که تامین محتوای آنها نیز مبتنی بر آرشیو است.

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به ساماندهی این آرشیوها گفت: از این پس آرشیوها به صورت دیجیتال در ساختمان مخصوص آرشیوهای دیجیتال نگهداری خواهد شد. ما هنوز نتوانسته ایم اعتبار لازم برای آرشیو دیجیتال را بگیریم تا بتوانیم مدیریت اطلاعات را داشته باشیم.

ضرغامی گفت: در کنار نگهداری صحیح از آرشیو باید آموزش لازم را برای تسلط در کارها داشته باشیم. خیلی وقت ها یک نوار آرشیوی، مصاحبه... سوژه های زیادی را به ذهن تهیه کننده بوجود می آورد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار