نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

مهم‌ترین راهبرد مقابله با تهدیدات فرهنگی و شناختی دشمن جهاد تبیین است

کریمی با بیان اینکه دشمنان ایران در عرصه جنگ سخت ناکام هستند، گفت: مهم‌ترین راهبرد مقابله با تهدیدات فرهنگی و شناختی دشمن جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۷۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۱ - 31March 2023

مهم‌ترین راهبرد مقابله با تهدیدات فرهنگی و شناختی دشمن جهاد تبیین است«علی اکبر کریمی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنگ شناختی دشمنان علیه نسل جوان، اظهار داشت: تقابل استکبار جهانی طی چهار دهه گذشته با انقلاب اسلامی نشان داد که مستکبران در عرصه جنگ سخت ناکام هستند و نمی‌توانند به اهداف خود برسند، بزرگ‌ترین مصداق این ادعا دفاع مقدس است.

کریمی تصریح کرد: امروز غربی‌ها جنگ خود را با انقلاب اسلامی به عرصه موضوعات فرهنگی و شناختی انتقال داده است، مهم‌ترین اهداف  دشمن در این حوزه تغییر بینش‌ها، تغییر رویکرد‌ها و تغییر آرمان‌های جامعه به ویژه جوانان است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: عمده تلاش دشمن این است که شالوده فکری جوانان از اسلامی و ارزش‌های دینی فاصله بگیرد و به سمت سبک زندگی غربی سوق داده شود، معتقدم این بالاترین سطح نفوذ در یک کشور محسوب می‌شود، زیرا افراد یک جامعه عوامل دشمن محسوب می‌شوند در حالی که خود نمی‌دانند.

وی افزود: وقتی فردی بینش و جهانی‌بینی‌اش دچار تغییرات ماهوی شود خود به خود در همان راستا هم حرکت می‌کند و رفتار‌هایش بر آن اساس تنظیم می‌‎‌شود، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مهم‌ترین راهبرد مقابله با تهدیدات فرهنگی و شناختی دشمن جهاد تبیین است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار