نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی:

ایده و منش رییس‌جمهور آینده اندیشه شهید آیت‌الله رئیسی باشد

«موسوی» خواستار بصیرت‌افزایی در بین تمامی آحاد ملت برای انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر شد و گفت: باید به دنبال انتخاب فردی باشیم که تفکر و اندیشه رئیسی، مرام و ایده او باشد.
کد خبر: ۶۶۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ - 25May 2024

ایده و منش رییس‌جمهور آینده اندیشه شهید آیت الله رییسی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سید «موسی موسوی» نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در آیین سالروز حماسه فتح خرمشهر و مراسم یادبود سیدالشهدای خدمت که در مصلی الغدیر شهر لامرد برگزار شد، ضمن تسلیت ضایعه دردناک شهادت رئیس جمهور فقید ایران و دیگر شهدای خدمت اظهار داشت: حضور مردم بصیر کشور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت نشان از علاقه‌مندی و تکریم مردم از خدمتگزاران خدوم و پرتلاش است.

وی با اشاره به پیام و حضور رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده آیت الله شهید رئیسی که یکی از بهترین عناصرمان در زیر این آسمان را از دست دادیم، تصریح کرد: مراسم تشییع به خوبی به اتمام رسید و دیدید که ارز نیز سیر نزولی خود را طی کرد و این یک معنی را می‌رساند و آن هم وجود ولایت فقیه است.

موسوی با بیان این موضوع که در موقعیتی هستیم که یک مملکت رئیس جمهورش را در یک سانحه دلخراش از دست داده، عمر قوه مقننه هم تمام شده و مردم کشور سوگوار از دست دادن رئیس‌جمهور محبوبشان هستند، قاعدتاً کشور باید دچار بحران سیاسی شود، اما با میدان‌داری ولی فقیه و قانون اساسی هیچ‌گونه مشکلی در اهداف عالیه کشور پیش نیامد.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ماه‌های اول شروع به کار دولت مردمی آیت الله رئیسی در سال ۱۴۰۰ که کشورمان روزانه با ۷۰۰ کشته کرونایی مواجه بود اشاره و اظهار کرد: عدم توانایی پرداخت حقوق کارمندان کشوری و لشکری، انبار‌های تقریباً خالی از کالا‌های اساسی، کسری بودجه چندصد هزار میلیارد تومانی، نرخ تورم بیش از ۶۰ درصدی، قطعی مکرر برق و صف ارزاق و ده‌ها مشکل ریز و درشت اقتصادی روبرو بود، اما الان در طول نزدیک به سه سال تقریباً همه شاخص‌های کلان، مثبت شده است.

عضو سابق کمیسیون انرژی مجلس گفت: در زمان امام خمینی، رهبر معظم انقلاب ترور شد، شهیدان چمران و رجایی و باهنر هم شهید شدند، اما آب از آب تکان نخورد و در این چند روز به خوبی این مهم را به عینه دیدیم و لمس کردیم.

وی افزود: رئیس جمهور شهید، مسوول امنیت منطقه و معیشت و اقتصاد کشور بود، و، چون نمی‌تواند مطالبات مردم را یک جا برآورده کند به آنها ایراد وارد است و این تلاش برای مردم مهم است.

نماینده ادوار مجلس ادامه داد: شهدا منبع الهام بخش وحدت در ایران اسلامی هستند و صدای کنگره عظیم شهیدان فارس، باید در همه جا طنین انداز شود در عرصه معیشت بر سر سفره مردم مشکلات زیادی است، اما مردم حضور پیدا کردند و مسوولان اجرایی کشور باید تلاش کرد تا مردم به ما‌ها نمره قبولی بدهند.

بنابه گفته موسوی، آیت الله رئیسی بار‌ها گفته بود که برای خدمت به مردم آمده ام و از این تهمت‌ها نگرانی ندارم و افتخار میکنیم که به یک شهید رای داده ایم و خداوند ایشان را به خوبی پذیرفت و چه مقامی بالاتر از مزد شهادت که نصیبش شد.

وی مردم را سرمایه‌های اجتماعی نظام دانست و تاکید کرد: شهدا پیام وحدت بخش را به جامعه اسلامی ایران طنین انداز کردند و در محدوده چهلم شهیدان خدمت، انتخابات ریاست جمهوری در پیش داریم و باید به دنبال انتخاب فردی باشیم که تفکر و اندیشه رئیسی مرام و ایده او باشد.

موسوی در پایان سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: همچون رئیسی عزیز را برگزینیم تا از تمام آزادگان و آزادی‌خواهان جهان حمایت کند و فردی شایسته و کارآمد انتخاب کنیم که برای پیشبرد اهداف دولت مردمی آیت الله رئیسی به صورت شبانه روزی تلاش خدمت کند که قطعا شهدا هدایت گر این رای ما خواهند بود.

اجلاسیه بزرگداشت ۱۵هزار شهید استان فارس و ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد با یاد و خاطره شهید جمهور حضرت آیت الله دکتر رئیسی و یاران شهیدشان، با سخنرانی سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مصلی الغدیر شهر لامرد آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها