امام‌ جمعه ایلام:

شهید آیت‌الله «رئیسی» برای حل مشکلات کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد

حجت الاسلام «کریمی تبار» گفت: شهید آیت‌الله «رئیسی» برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشورمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد و همیشه در فکر حل مشکلات مردم بود و با اعتماد و توکل بر خداوند در حل مشکلات موفق بود.
کد خبر: ۶۶۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴ - 26May 2024

آیت الله «رئیسی» برای حل مشکلات کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله «رئیسی» و هیئت همراه در روستای جان‌جان اظهار داشت: آیت‌الله «رئیسی» برای حل مشکلات مردم وپیشرفت کشورمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد و همیشه در فکر حل مشکلات مردم بود و بااعتماد و توکل برخداوند در حل مشکلات موفق بود.

وی افزود: شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله «رئیسی» و یاران شهیدش یک مصیبت برای ملت و کشور جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اعلام عزای عمومی چند روزه در کشور‌های مختلف در جهان نشان دهنده دیپلماسی موفق شهید آیت الله «رئیسی» در منطقه و جهان بود.

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خودبه ویژگی‌های شهید «رئیسی» اشاره داشتند که این نشان دهنده بزرگی این شهید ویاران شهیدش می‌باشد.

این مسئول بیان داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در آبادانی و پیشرفت کشور وحل مشکلات نقش ویژه‌ای خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها