جانشین فرمانده کل سپاه:

مشارکت حداکثری در انتخابات مانع اقدام دشمنان علیه ایران می‌شود/ برای پیروزی ۲۰۰ هزار شهید دادیم

سردار فدوی با اشاره به اینکه آمریکا ذاتش دشمنی با جبهه حق است، گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن جرأت نمی‌کند که اقدامی علیه ما انجام دهد.
کد خبر: ۶۷۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹ - 21June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی همه مردم درگیر کار جهادی هستند، بسیج یعنی همه مردم و همه مردم در تمام زمینه‌ها برای خدمت تلاش می‌کنند.

سردار فدوی ادامه داد: سپاه پای کار است و در زمان شهید رئیسی اقدامات بزرگی انجام شد امید است بتوانیم ادامه دهنده راه او باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در طول ۴۵ سال گذشته همه دشمنی‌های شیطان بزرگ آمریکا بر اثر اشتباه محاسباتی به وجود آمده است و ما پای کار بودیم و دشمن را با شکست و خفت رو به رو کردیم، اما برای پیروزی هزینه ۲۰۰ هزار شهید دادیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا ذاتش دشمنی با جبهه حق است، گفت: با مشارکت حداکثری دشمن جرأت نمی‌کند اقدامی علیه ما انجام دهد.

سردار فدوی با بیان اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم پای کار بیایم، اظهار کرد: در مشارکت حداکثری خیرات فراوانی وجود دارد و باید پای کار برویم و بدانیم وعده خدا حق است.

وی ادامه داد: تکلیف داریم که نه تنها خودمان پای صندوق رأی رویم بلکه بقیه هم تشویق به شرکت در انتخابات کنیم.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه معیشت مهم است، افزود: اسلام آخرین دین خداست و قرآن آخرین کتاب است با انجام تکالیف بهترین اقتصاد و معیشت را نصیب ما می‌کند.

وی یادآور شد: بسیج جهاد سازندگی ضعف‌ها و کمبود‌ها را رفع کردیم و تلاش کردیم تمام روستا‌ها ۶ ب رسانی سالم انجام شود همه کار‌ها را بر اساس روال جهادی انجام دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه همدان از قدیم تا به امروز علما خیز در تاریخ است مانند نور همدانی، گفت: افتخار بزرگ همدان خانم دباغ است و امیداست بزرگداشت وی در شأن او باشد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها