وزیر کشور:

تمام کردن ناتمام‌ها، ویژگی مکتب شهید رئیسی

وحیدی گفت: مکتب مدیریتی شهید رئیسی از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قوی است و کارایی خود را کمتر از سه سال نشان داد و آثار و برکات این مکتب همواره بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.
کد خبر: ۶۷۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶ - 20June 2024

تمام کردن ناتمام‌ها ویژگی مکتب شهید رئیسی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر وحیدی وزیر کشور روز پنج‌شنبه در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) اراک، اظهار داشت: مکتب مدیریتی شهید رئیسی از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قوی است و کارایی خود را کمتر از سه سال نشان داد و آثار و برکات این مکتب همواره بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی مکتب مدیریتی شهید رئیسی ناتمام نگذاشتن کارها و تمام کردن ناتمام‌ها است. در دولت سیزدهم فقط در استان مرکزی ۷۲۰ واحد تولیدی و صنعتی احیا شده است که دو واحد شاخص آن هپکو و آذرآب هستند و مهم‌ترین کار شهید رئیسی همین بود که نتیجه‌ی آن رشد اقتصادی بالای ۴.۵ درصد است.

وحیدی ساخت مسکن را یکی از اقدامات بزرگ دولت برای کاهش هزینه‌های مردم دانست و گفت: شهید رئیسی یارانه‌ها را ۱۰ برابر کرد که کمک بزرگی به معیشت مردم بود و در کنار آن با طرح کالابرگ ثبات خوبی در سفره مردم ایجاد کرد، روزی نبود که ایشان شخصا قیمت‌ها و وضعیت بازار را کنترل نکنند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: انتظار داریم در این مقطع، افرادی که اظهار نظر می‌کنند منصفانه قضاوت کنند، چراکه دستاوردهای بزرگ این دولت که دستاورد ملت ایران است کاملاً واضح و مبرهن است و نباید خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار