پیام مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت سالروز آزاد سازی مهران

سرهنگ پاسدار «غریبی» با صدور پیامی سالروز آزاد سازی مهران را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۷۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ - 29June 2024

پیام مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت سالروز آزاد سازی مهرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس بوشهر،سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با صدور پیامی سالروز آزاد سازی مهران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

پاسداشت حماسه آزادسازی شهر مهران در دهم تیرماه سال ۱۳۶۵، یادآور مقاومت و سلحشوری فرزندان انقلاب اسلامی و تربیت یافتگان مکتب حضرت امام خمینی (ره) در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور، پاسداری از ارزش‌ها، حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های سترگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
 
دهم تیر، از یک‌سو اوج اقتدار و عزت خواهی دولت، ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به‌واقع نشانگر تلألؤ ایمان در عالی‌ترین سطح بندگی خداوند و پیروی از رهبری دوراندیش است که رزمندگان و شهدا آن را به منصه ظهور گذاشتند و از سوی دیگر هم خفتی وصف‌ناشدنی را به دشمنان وارد آورد چراکه به قدرت ایمان و اراده ملت ایران پی بردند، قدرتی که تأثیرات آن امروزه در بین ملت‌های آزادی‌خواه و در قلب مردم انسان‌دوست آنها جای دارد و ایران را در کانون توجهات جهانی قرار داده است.
 
امروز اگر چه ابزار‌های دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته، اما جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش‌های متعالی خود، هر لحظه آماده از خود گذشتگی و خلق حماسه‌های دیگر است.
 
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و بویژه شهدای عملیات جاوید کربلای یک، سالروز حماسه آزادسازی مهران قهرمان را خدمت مردم غیور ایران اسلامی به ویژه همه رزمندگان وخانواده‌های معظم شهدای استان بوشهر تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار