فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش خبر داد؛

برنامه‌های ارتش برای تحکیم بنیان خانواده

امیر «غلامعلیان» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم بنیان خانواده برنامه‌های خوبی دارد و طرح لبیک ۲۴ یکی از این طرح‌ها است.
کد خبر: ۶۷۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸ - 01July 2024

برنامه های خوب ارتش برای تحکیم بنیان خانواده

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،  امیر سرتیپ «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز در چهارمین جشنواره حضرت علی اصغر قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نزاجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم بنیان خانواده برنامه‌های خوبی دارد و طرح لبیک 24 یکی از این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف طرح لبیک 24 رسیدگی به وضعیت ناباروری کارکنان ارتش است، گفت: حدود 71 نفر از کارکنان پایور قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در سال گذشته با این مشکل روبه‌رو بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه این افراد مورد درمان ناباروری قرار گرفتند و نتایج خوبی هم داشتیم، افزود: تاکنون هشت نفر از آنها در قالب این طرح صاحب فرزند شدند که یکی از آنها فرزند دوقلو داشتند.

وی با بیان اینکه این 71 نفر در سامانه ثبت نام کردند و امیدواریم به یاری خدا مابقی آنها نیز صاحب فرزند شوند، ادامه داد: رسیدگی به خانواده‌های کارکنان با جدیت در قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نزاجا پیگیری می‌شود.

غلامعلیان با اشاره به اینکه طرح‌های 31 گانه لبیک در ارتش اجرا می‌شود و این طرح‌ها از ابتدای تولد تا زمان مرگ همراه خانواده‌ها است، بیان کرد: همه این طرح‌ها در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در کل منطقه حدود 104 خانواده داشتیم که مشکل ناباروری داشتند و به یاری خدا 12 نفر از آنها صاحب فرزند شدند، گفت: در سال 1402 تعداد 195 خانواده ارتش صاحب فرزند شدند که اتفاق بسیار خوبی است و در حال حاضر 92 خانواده تحت درمان ناباروری قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار