نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

با شرکت در انتخابات می‌توانیم کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهیم

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: با شرکت در انتخابات پیشِ رو می‌توانیم دولتی را سر کار بیاوریم که کشور همان مسیر پیشرفت، عزت و عظمت را ادامه بدهد.
کد خبر: ۶۷۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷ - 02July 2024
کشور ما امروز در اوج عزت و عظمت ایستاده استبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز با حضور در جمع فراگیران آموزشگاه رزم مقدماتی آموزشی شهدا نزسا، با بیان اینکه کشور در شرایط حساسی به سر می‌برَد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از رژیم طاغوت تواتنست تحریم‌ها و محدودیت‌ها حرکت صعودی ایران اسلامی متوقف نشده است.
 
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غفوری با اشاره به اینکه کشور ما امروز در اوج عزت و عظمت ایستاده است، بیان کرد: استان کرمانشاه در دولت شهید آیت‌الله رئیسی (اعلی‌الله‌مقامه) دورترین روستای خود در مرز ایران و عراق را هم گازکشی کرد و کشوری که حتی توان ساخت سیم خاردار را هم نداشت، امروز کشورهای مختلف در صف خرید تسلیحات از آن هستند.
 
وی گفت: امروز کشور ما به‌لحاظ توانایی علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان در جایگاهی قرار دارد که هرچه نیاز داشته باشد را به‌صورت ارزان‌تر و بهتر تولید می‌کند. تبدیل‌کردن تحریم‌ها و تهدیدها به فرصت که توسط جوانان ایران اسلامی انجام می‌شود، حاصل هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) است.
 
حجت الاسلام و المسلمین غفوری با تصریح اینکه حاج‌قاسم سلیمانی تمام نقشه استکبار را در غرب آسیا نقش‌برآب کرد، گفت: حاج‌قاسم شهید برای انقلاب اسلامی از حاج‌قاسم حاضر در حیات مادی مؤثرتر است.
 
وی با تأکید بر اینکه اگر تلاش شبانه‌روزی شهید آیت‌الله رئیسی ادامه می‌یافت، مشکلات معیشتی را نیز مثل سایر عرصه‌ها حل می‌کرد؛ گفت: ما با شرکت در انتخابات پیشِ رو می‌توانیم دولتی را سر کار بیاوریم که کشور همان مسیر پیشرفت، عزت و عظمت را ادامه بدهد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار