مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس گلستان:

طرح سلاله‌ها در گلستان برگزار شد+ تصاویر

«محضری» گفت: طرح سلاله‌ها به منظور تببین مفاهیم فرهنگ صبر، ایثار و شهادت در بین نسل جوان خصوصا دانش آموزان در گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶ - 30July 2024

«عاطفه محضری» مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به برگزاری طرح سلاله‌ها در مرکز فرهنگی اردوگاه شیرآباد سپاه نینوای استان گلستان، اظهار داشت: این طرح در قالب اردوی دو روزه و یادواره شهیده شاخص «مرضیه حدیدچی» در قالب طرح یاوران ولایت دانش آموزان دختر استان گلستان به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه نینوا و امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس گلستان، از ۷ مرداد الی ۹ مرداد ماه سال‌جاری، ویژه 110 دانش آموز مقطع متوسطه دوم در حرم مطهر شهید گمنام اردوگاه شیرآباد سپاه نیتوا استان گلستان برگزار شد.

محضری عنوان کرد: این طرح به منظور تببین مفاهیم فرهنگ صبر، ایثار و شهادت در بین نسل جوان خصوصا دانش‌آموزان است.
 
مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس گلستان با اشاره به برنامه‌های این طرح، گفت: از برنامه‌های این اردو برگزاری کارگاه‌های سبک‌زندگی مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با موضوعات دفاع‌مقدس، ارتقا سواد رسانه توسط اساتید مجرب، تبیین و صیانت مولفه‌های فرهنگ پایداری و میز گفتگوی آزاد در خصوص بحث حجاب در راستای نشر آرمان‌ها و ارزش‌ها به نسل چهارم انقلاب اسلامی به عنوان نسلی که طلائیه دار آینده ایران اسلامی هستند انجام شد.
 
وی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، از تازه‌های نشر انتشارات نورالشهدا اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در جنب این نشست برگزار شد. همچنین نمایشگاه عکس از فعالیت بانوان استان در امر پشتیبانی از جبهه در دوران دفاع مقدس جهت آشنایی ذختران جوان امروز با ارزش هال . عملکرد دختران دیروز، مادران امروز برگزار شد که مورد استقبال آنان قرار گرفتند.
 
در فواصل برنامه نیز کلیپ های یک دقیقه ای از مادران و همسران و رزمندگان استان که ذز طی سال بذین منظور تونلید شده بود پخش شد و سپس در ایتا گروه یاوران ولایت بارگذاری شد.
 
«بهرام نژاد» استاد مباحث فضای مجازی و سواد رسانه در این مراسم به بیان بحث‌های انگیزشی، آموزشی در زمینه توانمندسازی، خودباوری و آسیب‌های دوران نوجوانی در فضای مجازی پرداخت.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار