مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

رژیم صهیونیستی به واسطه حاکمیت و سنت الهی در تاریخ فرو خواهد پاشید

«واحد» گفت: سنت الهی بر نابودی ظالمان قرار دارد و یقیناً رژیم صهیونیستی نیز به واسطه حاکمیت این سنت الهی در تاریخ فرو خواهد پاشید و محور مقاومت برنده نهایی این تقابل خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ - 31July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت دکتر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و از مبارزان آزادی قدس شریف توسط رژیم جعلی صهیونیستی را خدمت مقام معظم رهبری، مردم آزادی خواه و مظلوم فلسطین و تمام مبارزان جبهه مقاومت  تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

رژیم غاصب اسرائیل بواسطه عملیات طوفان الاقصی و مقاومت تاریخی مردم مظلوم غزه، اعلام انزجار مردم در سراسر جهان از جنایات این رژیم و حمایت گروه‌های مقاومت منطقه در استیصال کامل به سر می‌برد و با این حمله تروریستی به خیال خام خود موجب تغییر معادلات خواهد شد، اما سنت الهی بر نابودی ظالمان قرار دارد و یقیناً رژیم صهیونیستی نیز به واسطه حاکمیت این سنت الهی در تاریخ فرو خواهد پاشید.

ترور ناجوانمردانه‌  چهره برجسته و ارشد مقاومت اسلامی در استمرار حرکات مذبوحانه‌  گذشته و بیانگر درماندگی رژیم جعلی صهیونیستی در عرصه جنگ نابرابر با ملت بزرگ فلسطین است و قطعا منجر به نابودی آنها و در نهایت، پیروزی اسلام عزیز خواهد شد و با شهادت برادر شهیدمان «اسماعیل هنیه» پهلوان، قهرمان و رهبر جبهه مقاومت، به فضل خداوند و با همت یاران این مجاهد، آزادی قدس شریف و شکست اسرائیل غاصب منجرب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار