مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

آیین تجلیل از خبرنگاران لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود

روانشاد گفت: آیین تجلیل از خبرنگاران استان لرستان و گرامیداشت جانباز سرافزار و خبرنگار پیشکسوت «حسن مرادی» روز هفدهم مرداد با عنوان «راویان حقیقت» در قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 31July 2024

آیین تجلیل از خبرنگاران لرستان در خرم‌آباد برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شامگاه سه‌شنبه، نهم مردادماه در دیدار با عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده برای ثبت جهانی دره خرم‌آباد و قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد، اظهار داشت: ثبت جهانی‌شدن یک اثر تاریخی قطعاً به افزایش احساسات ملی‌گرایانه و هویتی نیز کمک بسیاری می‌کند و در سال‌های اخیر نیز مردم در این‌باره بیشتر دغدغه‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار قرار داریم، افزود: روز خبرنگار، روز تکریم حق‌طلبی، صداقت و تلاش بی‌وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است.

روانشاد با اشاره به اهمیت هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری مراسم در شأن خبرنگاران استان، ادامه داد: آیین تجلیل از خبرنگاران استان لرستان گرامی‌داشت جانباز سرافزار و خبرنگار پیشکسوت «حسن مرادی» روز هفدهم مردادماه با عنوان «راویان حقیقت» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آیین با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و استانداری لرستان و خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم چهارشنبه، ۱۷ مردادماه در قلعه فلک‌الافلاک برگزار می‌شود و در جریان این برنامه خبرنگاران سایر شهرستان‌های استان از سوی ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها تجلیل می‌شوند.

عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز در این جلسه بر همکاری‌های لازم در برگزاری این مراسم تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار