مدیریت مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری سومین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام «جهانبخشی» گفت: سومین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
کد خبر: ۶۸۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹ - 04August 2024
برگزاری سومین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی در استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال جهان‌بخشی» مدیریت مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سومین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت با موضوعات «نقش روحانیت» (به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام «بویژه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و شهید آیت‌الله آل‌هاشم)، «نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» در کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
 
حجت‌الاسلام جهانبخشی افزود: این جشنواره در بخش‌های «تألیف و ترجمه کتاب»، «تحقیق و پژوهش»، «فیلم نامه»، «آثار چند رسانه‌ای»، «فیلم و عکس»، «تولیدات رسانه‌ای و فضای مجازی»، «شعر» برگزار می‌شود.
 
مدیریت مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۰۵ اثر شامل کتاب، شعر، داستان، نماهنگ و پوستر و خوشنویسی به دبیر خانه استانی سومین جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی ارسال شده است.
 
وی تصریح کرد: علاقمندان به حوزه ایثار، شهادت و مقاومت می‌توانند تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۳ آثار هنری و ادبی خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره به آدرس یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، خیابان شاهد ۱۱، پلاک ۸، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد یا به شماره ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ در پیام‌رسان داخلی ایتا ارسال کنند.
 
حجت‌الاسلام جهانبخشی این جشنواره را فرصتی مناسب برای هنرمندان و شاعران و نویسندگان دانست تا با ارسال آثار شانس خود را برای معرفی اثر به جامعه و فرهنگ دوستان امتحان کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار