در پیامی؛

فرمانده سپاه البرز روز خبرنگار را تبریک گفت

سردار «حیدرنیا» در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به اصحاب قلم و رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۷ - 08August 2024

فرمانده سپاه البرز در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اهمیت فعالیت خبرنگاران در سنگر جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها، اظهار داشت: حضور شما در سنگر اطلاع رسانی مانع تحقق اهداف شوم دشمنان در شایعه پردازی، سیاه نمایی و دروغ پردازی خواهد شد و این اهتمام ارزشمند شایسته تقدیر و قدردانی است.

در متن پیام سردار حیدرنیا آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار همواره یادآور مجاهدت شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی و همچنین تلاش‌های سازنده اصحاب رسانه در اطلاع رسانی صحیح و به موقع است.

امروز در شرایطی که دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود از یک سو امید و همبستگی مردم را هدف گرفته اند و از طرفی می‌کوشند ایمان آنها را به ارزش‌های انقلاب اسلامی و مقاومت را سست نمایند، حضور و فعالیت خبرنگاران مومن، متعهد و انقلابی در عرصه اطلاع رسانی یک ضرورت است.

 امروز روایت صحیح و به موقع خبرنگاران جبهه مقاومت در جنگ غزه اسباب رسوایی رژیم صهیونسیتی، بیدار شدن افکار عمومی مردم دنیا و بر پایی راه پیمایی‌های میلیونی در شهر‌های مختلف دنیا بر علیه استکبار جهانی را فراهم آورده و به همین سبب تعداد شهدای خبرنگار در این جنگ بیش از هر جنگ دیگری است و جبهه استکبار که از خبرنگاران به اندازه موشک‌های حزب الله می‌هراسد می‌کوشد با شهادت خبرنگاران ندای حق طلبانه مردم غزه را به گوش جهانیان نرساند.

دشمنان امروز با روایت‌سازی دروغین به دنبال خدشه‌دار کردن ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند و به همین سبب نقش خبرنگاران در جبهه جهاد تبیین و مقابله با جنگ روایت‌ها بیش از پیش اهمیت یافته است. خبرنگاران با قلم و دوربین خود در خط مقدم این نبرد رسانه‌ای قرار دارند و با ارائه روایت صحیح و روشن از واقعیت‌ها، به افشای نقشه‌های شوم دشمنان کمک می‌کنند.

خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و نظام، مسئولیت خطیری بر دوش دارند و باید با رصد مشکلات و مطالبات واقعی مردم و انتقال آنها به مسئولان مانع فتنه‌های رسانه‌های بیگانه شوند. اصحاب رسانه و قلم باید با دقت و امانتداری، اخبار را به شکل صحیح به مردم منتقل کنند و ضمن پرهیز از هرگونه سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی، بستر بصیرت افزایی و افزایش آگاهی، اعتماد به نفس ملی، ایمان به ارزش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و امید آفرینی در جامعه را فراهم آورند؛ لذا به رسم ادب بر خود وظیفه می‌دانم از زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران عزیز و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی قدردانی کنم.

امیدوارم با همدلی و همکاری بتوانیم در عرصه جهاد تبیین و جبهه اطلاع رسانی پیروز و سربلند باشیم و اسباب تحقق ایران سربلند و حکومت عدل مهدوی در سرتاسر عالم را فراهم آوریم. ان شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها