در پیامی؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز روز خبرنگار را تبریک گفت

حجت الاسلام والمسلمین «نعیمی» در پیامی تأکید کرد: خبرنگاران، امیدآفرینان جامعه و خط‌شکنان جنگ روانی دشمن هستند.
کد خبر: ۶۸۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۳ - 08August 2024

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت به گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت الاسلام و المسلمین «محمد نعیمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به همه فعالان عرصه رسانه، بر نقش مهم خبرنگاران در امیدآفرینی و مقابله با سیاه‌نمایی دشمنان تأکید کرد و با اشاره به ضرورت بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: خبرنگاران خط شکنان جنگ روانی دشمن هستند که باید با ارائه اخبار صحیح و امیدبخش، به تقویت روحیه امید و اعتماد در جامعه کمک کنند.  

در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین نعیمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف ایفا می‌کنند. در شرایط کنونی که دشمنان با جنگ رسانه‌ای تمام عیار به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه هستند، نقش خبرنگاران در امیدآفرینی و مقابله با این جنگ روانی دوچندان شده است.

امروزه دشمنان با بزرگنمایی مشکلات و کوچک‌نمایی دستاورد‌های نظام، به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم هستند لذا خبرنگاران باید با روشنگری آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی این توطئه دشمنان را خنثی کنند. خبرنگاران باید با ارائه اخبار صحیح و امیدبخش، به تقویت روحیه امید و اعتماد در جامعه کمک کنند و با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای، به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی رسانه‌ای انقلاب اسلامی، در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنند؛ لذا در پایان به عنوان سرباز کوچک ولایت بر خود وظیفه می‌دانم که روز خبرنگار را به خبرنگاران مومن و متعهد ایران اسلامی به ویژه خبرنگاران محترم و فرهیخته استان البرز تبریک بگویم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها