فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا:

رسانه‌ها باید در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های مستکبران تلاش کنند

سردار «عظیمی» گفت: استکبار با تمام ظرفیت و توان علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه می‌کند و از این رو رسانه‌ها باید هوشیار باشند و در راستای خنثی کردن توطئه‌های مستکبران تلاش خود را بیشتر کنند.
کد خبر: ۶۸۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶ - 08August 2024

استکبار با تمام ظرفیت و توان بر علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نزسا شامگاه (چهارشنبه) در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، اظهار داشت: اجرای مراسم پیاده روی اربعین را مدیون شهدای گرانقدر هستیم.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین قبل از انقلاب برای ما آرزو بود، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا هر ساله این‌ مراسم‌ معنوی را برگزار می‌کنیم و میلیون‌ها نفر از ایران عازم کربلای معلی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی اربعین اتفاق بزرگی است افزود: هر ساله در کشورمان اجرا می شود از رسانه ها خواست این رویداد مهم فرهنگی را از زوایای مختلف به تصویر بکشند و در ارتباط با آن مطلب تولید کنند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا تصریح کرد: رویداد فرهنگی اربعین دارای زوایای بی‌شماری است اما تاکنون کمتر از یک درصد آن توسط رسانه ها ثبت و ضبط شده و پوشش این رویداد مهم همچنان جای کار دارد.

سردار عظیمی در ادامه این نشست به برگزاری یادواره شهدای مهندسی و تخریب استان های ایلام، همدان و کرمانشاه به میزبانی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهرماه امسال اشاره کرد و از رسانه‌ها خواست برای پاسداشت مقام شهدای والامقام این یادواره را پوشش خبری بدهند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا همچنین به امنیت پایدار استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اشراف کامل بر استان داریم و خوشبختانه امنیت کامل و پایداری در استان برقرار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده در این قرارگاه از جمله آبرسانی به روستاهای استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: کارهای بزرگی در حوزه آبرسانی انجام شده اما کمتر در رسانه ها منعکس شده و بنا داریم برای بازتاب این اقدامات ارتباط بیشتری با خبرنگاران و رسانه برقرار کنیم.

سردار عظیمی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی در استان کرمانشاه پروژه‌هایی را اجرا کرده که به دلیل سخت گذر بودن منطقه و هزینه بر بودن آن توسط سایر بخش‌ها قابل اجرا نبوده و سپاه اجرای این ‌پروژه ها در راستای خدمات رسانی به مردم انجام داده‌است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از جمهوری اسلامی به مظلوم ترین نظام در دنیا نام برد و گفت: استکبار با تمام ظرفیت و توان بر علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه می‌کند و از این رو رسانه‌ها باید هوشیار باشند و در راستای خنثی کردن توطئه های مستکبران تلاش خود را بیشتر کنند.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران خواستار ارتباط بیشتر جامعه رسانه ای با مجموعه قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدند و از فرمانده این قرارگاه خواستند که بسترهای لازم را برای پوشش هرچه بهتر مراسم پیاده روی اربعین در مرز خسروی استان کرمانشاه فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار