مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان:

ایران به برکت خون شهدا در عرصه‌های بین‌المللی بر قله رفیع افتخار ایستاده است

سرهنگ «مهدوی‌فرد»گفت:ایران اسلامی امروزه به برکت خون شهدا در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است و ترویج سیره شهدا در فضای مجازی حرکتی جهادی و تبیینی برای جوانان نسل امروز است.
کد خبر: ۶۸۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ - 08August 2024

298 اثر به جشنواره فعالان دفاع مقدس استان کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: ایران اسلامی امروزه به برکت خون شهدا در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است و ترویج سیره شهدا در فضای مجازی حرکتی جهادی و تبیینی برای جوانان نسل امروز است.

وی گفت: اهمیت فضای مجازی و محتوایی که در این فضا تولید و منتشر می‌شود، در مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاونت فضای مجازی راه‌اندازی شده و با پیگیری‌های انجام شده در این معاونت تاکنون اقدامات خوبی در سطح استان و ملی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در راستای اهمیت فعالیت در فضا مجازی و فعالیت و کار در این عرصه، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «می‌توانید در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید» و واقعیت این است که هر چه محتواها و مطالب با کیفیت‌تر و بهتری در این فضا منتشر شود، مخاطب بیشتری جذب می‌کند و تأثیرگذاری بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه امسال ششمین دوره جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی برگزار شده است، ادامه داد: در این دوره 298 اثر در پنج بخش برنامه‌های کاربردی، پویانمایی و موشن، برنامه‌های صوتی و تصویری، سایت‌ها و پیامرسان‌ها و پیام‌های مجازی به جشنواره استانی این جشنواره رسیده است.

مهدوی‌فرد با بیان اینکه جوانان و نوجوانان بیشترین حضور را در ششمین دوره این جشنواره در استان کرمان داشتند، افزود: با بررسی‌هایی که انجام شد در هر بخش سه اثر از سوی هیئت داوران انتخاب و به جشنواره کشوری ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه از 15 اثر برگزیده کشوری در این دوره جشنواره چهار اثر برگزیده از استان کرمان هستند که دو اثر موفق به کسب رتبه نخست و دو اثر رتبه دوم را کسب کردند، بیان کرد: در این دوره جشنواره بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان هم در بخش حضور و هم در دریافت رتبه‌ها در قسمت تولید محتوای دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها